|
|
今日係TEST part 1 的 第 2 日
今日又比我係車度見到你 - 口 -
都唔知開心定唔開心好 - 3 -
記住要慢d 呀 > 口 <
最後尾都係快過你 - -
+上見到你同男班長 + fd
都唔好意思啦 > 3 <
返到去以為無門口入
點知呀max 係門後面 - -
玩我地 ...
男班長入到黎講左句
你地成日自己返黎就開門
唔等鎖匙開
咁我e個班長未好廢lo
XD 男班長下次早d 返黎開未得lo
好啦 > v < 溫書啦
中史 x 2
一開波 jason 將我個功課袋比左婉玩個泡泡紙機
蔡子以為我話佢= ="
勁gag XD
一個二個衰仔 > 3 <
唉 比miss lee 扣晒d 組分 / - \
jimmy 你話架 !!! 靠你追返d 組分啦XD
test : sci - 30mins
mc - - ok啦
愈做愈衰
出晒d 無溫果d
唔制呀
跟你的距離又遠左
eng x 2
lai lai 派卷啦 / - \
改得好快
好似話改3班卷
改到4點幾
5點幾又要起身XD
辛苦晒XD
緊張 ! 派卷啦 !
睇到份卷 叫左出黎
49分? 唔好玩啦
差1分合格 ...
lai lai 係度講份卷
好down 呀 / - \
奇怪啦 我試過得29.5 我都無唔開心
反而積極面對
點解今次我會咁失敗架 ?
係人地開心ge 同時
自己就裝什麼都 看不到 聽不到
哭了 真的哭了
我就係咁失敗
不停係度諗
自己永遠都唔可以同你一班
眼淚已經到了眼眶
視線已經變得模糊
就係1 分 已經將我同你分得好遠
比lai lai見到我係度喊
以為我為左個分而喊
就走過黎幫我睇下
點知比張xx見到
又走過黎
就係度話
呀sir 我又喊先
我又要加分
我想問下
人地喊關你咩事呀?
我為左咩而喊你都唔知
我喊係為左 ziv 呀
咩都唔知就係到話人
你咩事呀
撩完一個又一個
我唔爆粗話你
已經係我ge極限啦
一個人ge容忍度係有限架
唔該你唔好係度得寸進尺啦
1分1分?
果1分我唔稀罕lo
我唔會博同情拎分lo
人地d 野關你咩事呀?
係度理理理
人地理你就唔得
你理人地就得
ok u win
你玩晒啦
唔係大聲就得架
你同我玩 你仲未有資格呀
成日係度撩人
kai 哥都好你10倍呀!!!!
真係唔該晒 vanasa henry aq max 同brian XD
真係好火lo
咩都唔知就話話話
見到你都想叫人打你 - -
test : chi - 1hour
mc 好掂 \ v / b
不過文言文= ="
汗汗汗
唔識做呀 >口<
跟住郭sir入黎講左d 野就走lu
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | ... | 384 | »
|