|
|
今日係考試的第 6 日
....又無帶遮= =
感謝wendy媽又幫我檔雨>~<
唔制呀~又濕晒- -
一上到去 1/f 裝水
又比我見到佢
行前梯上o_o
一入到課室
又比高佬串= =
- - 唔理你呀
溫TL先
頭先落咁大雨
個袋濕晒...搞到本TL書又濕晒= =
開考啦>w<
一開波MC都ok的= =
之後果d= =唔係幾識=口=
motion果一part有1頁無做= ="
我又死左啦= =
放break果時
一路溫一路同呀中 , lui ,amy吹水
跟我地痴左線係度大叫dicky 同 ken
呀中佢無啦啦係度叫ziv= =
師兄叫ziv 佢真係聽到= ="
跟住我問佢地
係1D入面搵一個心儀對象 會搵邊個
點知呀lui同呀中話ziv= =
玩野呀你地 = =
之後中文啦= 口 =
開考啦~緊張>3<
o_o MC大部份都識
填充又係大部份識
之後閱讀理解
只係得文言文唔識
之後有1條正音
點解只係我地果班咁特別 = =用普通話拼音....
唔用未好lo 我廣東話識架= =
勁想打人= =+
放過時同dicky玩左陣
ken無啦啦係我後面開遮= =
你痴線架- 口 -
出面又係勁大雨
在學校出面附近的第1個路口
是今天放學後跟你第1次的遇見
在屋邨附近的第2個路口
是今天放學後跟你第2次的遇見
在屋邨裡的第3個路口
是今天放學後跟你第3次的遇見
在小巴站附近的第4個路口
是今天放學後跟你第4次的遇見
最後還是在車上
從被雨水沾滿
弄得快看不到的窗
凝望著你的背影
再一次討厭你
也討厭自己
討厭你 是因 你沒有理會我
討厭自己 是因 我沒有放棄你
還有 3 日
希望你可以給我一個答覆
接受 拒絕 也沒所謂
因 我還會繼續盲目地愛你
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | ... | 384 | »
|