今日,超無聊囉` 又冇心情, 冇去合唱團到牙好國圖
搵左d人去反漢堡包 , 開心番 D 啦
之後,去左9龍城寨,文化定向,, 時間就第3,總成績就...5知喇...
番到去,我地去練女籃, 我又被人蝦喇` toto嬋係咁打我wo`
又朝早過紅綠燈果陣時見到佢,開始打,打到放學, 係咪青山open day 牙 快d叫番d人入去,5好再出黎害人la... 練到七點鍾,番到去,凍到死著左4件衫, 發燒,點算好`
快d叫番d人入去,5好再出黎害人la...
練到七點鍾,番到去,凍到死著左4件衫,
發燒,點算好`