第2日無打比我啦..(細細數日子)...今好早起左身啦..洗頭頭ma....
7點出門口..7點35返到學校...係學校門口見到 d fd就一齊去左canteen吹水啦..
吹吹下..有人叫我陪佢去toilet..咁咪囉..行過某人身邊..比人嘈囉..無奈
佢都未嘈我啦..*你嘈..有無病a*夠鐘..集會...熱...悶 無聊...交工課交齊..5駛留堂..
\上堂想訓教囉..發夢..整係識諗*佢*個心都5係度..點會想上堂a...
lunch比人罰企..火羅..
..激死我..次次為左fd人罰......算,,夠大方...5計...鬼叫你係
個fd*放學無咩...係咁多啦*
|