我好想玩電腦阿..又想打比你.....無計啦...手提
比人收左....總之一有時間就會搵你......
好後悔bring左手提返學....就5會比人捉
就5會比人監管住啦...我唯一想的就是
5駛留班*33///今 日咩街都無去
5係我5想而係我阿媽....監住哂
想死囉....過d咁ga生活/////
今日偷左小小時間..去`搵可可...
一陣ja,,,仲有小yin仔....30分鐘好過無
5係咩...我好掛住你阿3
沒有一刻不想你...可能要到暑假
先可以再搵你**5緊要啦
只要心仲無大家到
就5驚啦*5好變心阿
你記住要等我阿.......5好呃我*

我可以答係你...等我阿**
|