`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2006 年 6 月 16 日  星期五  
眼紅紅-V-''??

頭先先返黎`  死啦`  隻眼冇好到丫`

     細心睇會見到我隻眼好多紅筋-________-"

肯定系我過份累啦`  而家成日隻眼都好累`

   不論系有帶CON或者冇帶CONT^T"

死啦我真系-/\-"  今日同丫彤元朗`

      出門口之前滴左好多眼藥水..希望有效啦`

   出到去`  行左千色`睇中左個頭COOL*

   但冇買到!好後悔!好想而家走落元朗買!!

唉-333-"好想快D買丫..吾知幾錢呢.. 

跟住去食野-333-' 飽死人啦!  跟住去左喜利個面` 

    買左楊丞琳隻CD啦玲玲>W<"

  最後1隻-V-!   XDDDD好期待天`

 之後行多陣`  就返左天水圍行`

     好想去旺中也`-333-"  可能考完試個日就飛出去-V-"

  返天盛`  向商場個度睇獨家試愛-0-"

  好慘丫個劇情`  睇左D`未睇哂`

     要快D買黎睇`  本身之前話去睇獨家試愛架..

 點知..人地話想睇死神WO T^T"  唉`

    1個2個都系咁-/\-" 連彤個陣都話冇興趣-333-''

 真系好後悔個陣冇睇囉!!仲要哂多我40蚊`

   睇第2場死神`  睇左兩次丫個陣"

超好睇丫真系-333-"如果我睇1次死神`

   咁另外個40蚊就可以用黎睇獨家試愛喇><

  陰公..提起D傷心事-/\-''算!  系啵`

     維話聽日溫書-0-"  冇咩所謂GE*..

  反正冇野做丫MA-V-"   HE*  

     好想快D到星期日呢`  楊丞琳>W<"

  XDDDDD*  有新相-333-" 

    今日影的!  影吾到我紅紅的眼-333-"

 P.S*泛紅雙眼"不成眠::它跟著我一整夜T^T" 

中意梨-333-"︰2006-06-16 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

XANGA*YAN520_XD

琴晚下晝個陣帶住副CON訓覺`

    1起身隻左眼就左T^T"

 即系除左佢啦我`  但訓醒到今朝`

    都系咁紅= ="  陰公~我吾想有事丫- -"

  咁樣衰=333="  跟住返學`  考試`

    OK啦份卷`  吾算易`又吾算難`

  識就識不過吾知岩吾岩咁`

    是但啦`  中文呢科冇興趣`

    跟住10點就放學`  買左盒飯返屋企食`

 今日終於可以頭下啦`  前個幾晚

  系咁溫書`   去到M記都吾系溫既`

    琴晚都冇落去了`  所以都系自己向屋企溫系最好*

  1陣可能同丫彤佢地出元朗-333-''  買楊丞琳CD*

 不過而家好累`  聽下歌先` -333-

     今晚可能再打`*3* 

中意梨-333-"︰2006-06-16 01:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]