頭先先返黎` 死啦` 隻眼冇好到丫`
細心睇會見到我隻眼好多紅筋-________-"
肯定系我過份累啦` 而家成日隻眼都好累`
不論系有帶CON或者冇帶CONT^T"
死啦我真系-/\-" 今日同丫彤落元朗`
出門口之前滴左好多眼藥水..希望有效啦`
出到去` 行左千色`睇中左個頭COOL*
但冇買到!好後悔!好想而家走落元朗買!!
唉-333-"好想快D買丫..吾知幾錢呢..
跟住去食野-333-' 飽死人啦! 跟住去左喜利個面`
買左楊丞琳隻CD啦玲玲>W<"
最後1隻-V-! XDDDD好期待天`
之後行多陣` 就返左天水圍行`
好想去旺中也`-333-" 可能考完試個日就飛出去-V-"
返天盛` 向商場個度睇獨家試愛-0-"
好慘丫個劇情` 睇左D`未睇哂`
要快D買黎睇` 本身之前話去睇獨家試愛架..
點知..人地話想睇死神WO T^T" 唉`
1個2個都系咁-/\-" 連彤個陣都話冇興趣-333-''
真系好後悔個陣冇睇囉!!仲要哂多我40蚊`
睇第2場死神` 睇左兩次丫個陣"
超好睇丫真系-333-"如果我睇1次死神`
咁另外個40蚊就可以用黎睇獨家試愛喇><
陰公..提起D傷心事-/\-''算! 系啵`
維話聽日溫書-0-" 冇咩所謂GE*..
反正冇野做丫MA-V-" HE*
好想快D到星期日呢` 楊丞琳>W<"
XDDDDD* 有新相-333-"
今日影的! 影吾到我紅紅的眼-333-"
P.S*泛紅雙眼"不成眠::它跟著我一整夜T^T"