今日終於冇遲到! 大囉向度話我做乜琴晚吾打電話俾佢-.-"
叫佢落去m記溫書-0-"傻的-333-"你都冇叫我打-V-"
第1.2堂系CHEM! 最後1堂喇! 考埋個試就冇機會再掂CHEM呢1科LU`
跟住第3堂` CHIN* 冇野做.. 俾人偷左英文份WS囉!
事發經過就系咁既..咁呢..我打左鐘..返班房啦..拎份WS出黎..
放左向木台面..' 跟住就就扭轉面..向個袋度拎返本YES出黎..
諗住還返俾美杏子啦..點知還完..就發現木台面張WS吾見左!!
只系10秒咋!! 仆!!都吾知邊Q個行過拎左我份WS走!
大佬牙!如果我呢份WS系抄既我都算啦!
白痴成份WS都系我自己做架!佢系咪低能架!
系我自己做架!!成份都系架!!頂! 1系就同我單聲啦!
超火囉個陣! 都吾知邊Q個偷左.. 仲要有名架份野! 上堂丫業份數學
又系放左向木台面..跟住過左1個早會上返黎就冇左! 但收功課個陣..
偷野個個人又拎返份丫業份功課出黎交.. 咩意思先而家!
學柯SIR講! 敢做吾敢認! 敢拎黎抄!又吾敢認!仲要單都吾單聲!
咁冇品架D人! 我可以清楚丫業俾人拎左份數學功課走個陣既心情囉!
食屎大!吾好俾我知道丫! 鬧死你都似丫!! 超火囉!!

跟住MUS*睇片..無聊的呢` 跟住英文堂!小組討論..
同丫森..美杏子..同杜LIN1組` 俾杜LIN知道左..-0-"
跟住MISS TSUI鬧我同美杏..個陣我超吾据囉..笑都吾得?
次次都要嚴肅? 1D都吾似MISS YIM個陣囉! 1D都吾好玩!
好彩而家系學期未..上多佢兩堂` 如果吾系我諗都吾會再聽佢上堂!
跟住BIO*超緊迫` MISS TSUI已經用左兩個字` 淨返4個字`
JIMMY就入黎講考試範圍* 又同左兩個半字` 淨返1個半字`
俾埋柯SIR-0-" 超緊迫` 不過我鍾意咁既上堂方法!
LUNCH*黑雨!超迫` 好早就上左去` 下晝` 月會`
我地班坐最前-0-" 痴線!跟住BOWIE問問題.. -0-"
笑死`! 玲玲好似嬲左我咁! 容易傷人..但害怕被傷!-0-"
SORRY丫玲玲! 放學` 返到屋企就訓著左` 到左8點度先玩電腦`
點知我丫媽話咩行雷行得好西利..要熄電腦同電視..
白痴..熄埋總制丫笨- -" 成間屋停哂電咁好冇..痴線的-333-"
聽日要返去做BCA* 陰公! 死啦!要做MATH功課-333-"
不說了!有事MSN或者SMS吧-V-"