如果吾系你問琴日我做咩吾打日記..我真系吾記得打囉=0="
不過又系既~琴晚成12點幾先返`跟住都冇停過繼續溫中史~
琴晚系溫到成兩點先訓架囉我系~跟住今朝4點彤就morning CALL`
4點半度就出左去啦`去左OK`同丫彤買左個`杯麵上去食`
死肥丫`1去到..佢岩岩起身`D頭髮仲要飛起哂天`
跟住佢就換左衫`溫書啦`冇啦啦返左入房WO佢`
過左1個鐘度`大約6點半度啦`嘩`佢系訓著左架囉`
叫佢起身`佢話吾起`吾想溫`放棄WO=0="無奈囉系`
俾維影到佢訓覺個樣`笑死`7點8度就返左去`繼續溫`
問左柯低低數`之後上去考MATHS*`超白痴`
D卷全部都系小志`遵蔚`令仁`少偉`架囉系`低低地=0='
吾知MISS KI有冇呢`冇留意`都OK識既`簡單既真系好簡單`
但難的就好難`而且仲佔好多分天`跟住考CHIS*`
SHIT`狂溫狂溫`好彩個3條長問答都識姐`有25分丫個度>W<"
D MC都OK容易啦`填充我諗應該識廿幾個囉..個度有32個`
地圖`系完全吾識`配對識幾個`史料`頭個8分`我應該有5.6分啦`
計過份卷我諗都系6字頭度啦XDD`考完就返左屋企啦`
屋企一個人都冇`煮麵食`唉`餐餐都食麵`好Q悶`
之後睇惡作劇之吻`卡`仲有1集未睇咋`3點幾4點訓著左`
起身都吾知幾點LU`跟住同丫彤同丫徐CHAT*`
丫徐話我呢排有D野WO`..真系完全吾知咩事囉`
可能我呢幾日都冇乜點同佢講過野`- -''梳丫..
不過講開又講`UT呢個禮拜`我系完全冇見過佢架囉`
系1眼都見吾到`-0-"O哂`很掛呢`好似剪左頭髮啵`
希望聽日見到佢啦`看看他的新髮型`XD*
佢MSN個張相`吾知邊個黎架呢`彤話有D似我+WINNE囉..
個FEEL似我`個樣似WINNE..不過講真都幾似`
跟住同丫彤&丫維去M記溫書`系溫吾到架囉`
向個度4個鐘都吾知溫到D咩..`淨系溫左CHEM少少..
拿..我有溫到架..個廿個符號..我打出黎先..
氫`氦`鋰`鈹`硼`碳`氮`氧`氟`氖`
鈉`鎂`鋁`硅`磷`硫`氯`氬`鉀`鈣`
H`He`Li`Be`B`C`N`O`F`Ne`
Na`Mg`Al`Si`P`S`Cl`Ar`K`Ca`
卡卡`我自己背出黎架`中文個d應該識哂`
淨系得英文吾識咋`好亂丫..``個個差吾多樣咁`
跟住溫左地理`少少`包括`地球由地殼`地幔`地核組成`
仲有..岩石圈系由地殼同上地幔組成`個4個圈就系`
岩石圈`大氣圈`水文圈`生物圈`
地殼分硅鋁層(大陸地殼)`硅鎂層(海洋地殼)`
硅鋁密度較低`硅鎂較高`淨系識呢d咋`
唉`好啦`都夜了`我仲未溫`而家快D溫地理先`
考埋聽日`就放假了`但我吾系咁想放囉`
嗯..`拜啦`啜`卜`