`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2006 年 4 月 7 日  星期五  
有點兒掛呢`

如果吾系你問琴日我做咩吾打日記..我真系吾記得打囉=0="

不過又系既~琴晚成12點幾先返`跟住都冇停過繼續溫中史~

琴晚系溫到成兩點先訓架囉我系~跟住今朝4點彤就morning CALL`

4點半度就出左去啦`去左OK`同丫彤買左個`杯麵上去食`

死肥丫`1去到..佢岩岩起身`D頭髮仲要飛起哂天`

跟住佢就換左衫`溫書啦`冇啦啦返左入房WO佢`

過左1個鐘度`大約6點半度啦`嘩`佢系訓著左架囉`

叫佢起身`佢話吾起`吾想溫`放棄WO=0="無奈囉系`

俾維影到佢訓覺個樣`笑死`7點8度就返左去`繼續溫`

問左柯低低數`之後上去考MATHS*`超白痴`

D卷全部都系小志`遵蔚`令仁`少偉`架囉系`低低地=0='

吾知MISS KI有冇呢`冇留意`都OK識既`簡單既真系好簡單`

但難的就好難`而且仲佔好多分天`跟住考CHIS*`

SHIT`狂溫狂溫`好彩個3條長問答都識姐`有25分丫個度>W<"

D MC都OK容易啦`填充我諗應該識廿幾個囉..個度有32個`

地圖`系完全吾識`配對識幾個`史料`頭個8分`我應該有5.6分啦`

計過份卷我諗都系6字頭度啦XDD`考完就返左屋企啦`

屋企一個人都冇`煮麵食`唉`餐餐都食麵`好Q悶`

之後睇惡作劇之吻`卡`仲有1集未睇咋`3點幾4點訓著左`

起身都吾知幾點LU`跟住同丫彤同丫徐CHAT*`

丫徐話我呢排有D野WO`..真系完全吾知咩事囉`

可能我呢幾日都冇乜點同佢講過野`- -''梳丫..

不過講開又講`UT呢個禮拜`我系完全冇見過佢架囉`

系1眼都見吾到`-0-"O哂`很掛呢`好似剪左頭髮啵`

希望聽日見到佢啦`看看他的新髮型`XD*

佢MSN個張相`吾知邊個黎架呢`彤話有D似我+WINNE囉..

個FEEL似我`個樣似WINNE..不過講真都幾似`

跟住同丫彤&丫維去M記溫書`系溫吾到架囉`

向個度4個鐘都吾知溫到D咩..`淨系溫左CHEM少少..

拿..我有溫到架..個廿個符號..我打出黎先..

氫`氦`鋰`鈹`硼`碳`氮`氧`氟`氖`

鈉`鎂`鋁`硅`磷`硫`氯`氬`鉀`鈣`

H`He`Li`Be`B`C`N`O`F`Ne`

Na`Mg`Al`Si`P`S`Cl`Ar`K`Ca`

卡卡`我自己背出黎架`中文個d應該識哂`

淨系得英文吾識咋`好亂丫..``個個差吾多樣咁`

跟住溫左地理`少少`包括`地球由地殼`地幔`地核組成`

仲有..岩石圈系由地殼同上地幔組成`個4個圈就系`

岩石圈`大氣圈`水文圈`生物圈`

地殼分硅鋁層(大陸地殼)`硅鎂層(海洋地殼)`

硅鋁密度較低`硅鎂較高`淨系識呢d咋`

唉`好啦`都夜了`我仲未溫`而家快D溫地理先`

考埋聽日`就放假了`但我吾系咁想放囉`

嗯..`拜啦`啜`卜`

中意梨-333-"︰2006-04-07 12:45 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2006 年 4 月 4 日  星期二  
是真是假?!快告訴我=0=!

今日考CHIN同BIO*

今朝本身去肥屋企溫書架..

點知..

死彤個鬧鐘吾響=0="

所以我就向屋企溫啦`

溫下訓下咁..

CHIN*`一開卷就默書`

好易咋`

跟住做答題紙的第3頁`

真系超易`

都OK啦`

我諗應該合格`

同丫橙對卷`

第1頁MC`有8條`

有5條我地都系一樣架囉=0="

跟住BIO*`

都吾知佢畫乜Q既..

好心佢就畫好D啦..Q知個個位置填咩咩..

超亂`我諗系葉綠體而吾系腺粒體`

D MC*都吾知問乜鬼`

上堂又冇乜點教過`

今次..第1頁D答案同丫橙完全吾一樣=0="

O了`

不過呢兩科都應該合格囉`英文都系`

放左`返到屋企`

同丫徐CHAT*`

跟住同丫彤去出左去行..

好搞笑xD*`

好驚險囉系=0="

算啦你`地吾會明點解-0-''

唉`超辛苦丫..

吾知做乜鬼又病喇我= =''

成日都超鼻室`

想呼下氣都吾得`

丫徐話我博得滯`-0-"

不過諗諗下都系`

痴Q線..為左科咁既野..

自己又吾系最弱個科WO

竟然成晚去溫`仲要朝早5點起身溫`

真系開始懷疑我有過份緊張症~

卡*不過惡夢岩岩開始咋`

黎緊個4科..我真系想死`

不過`..如果系拎分,.

應該盡量向UT拎`

因為考試通常都比UT的差`

柯低低教的`

所以個4科..我要盡力>W<"

頭先自己向度做吳SIR個份WS"

終於識比例個D啦=0="

而家淨系吾識地理圖個D數~

仲有D 9G個D數~

即系我聽日搵人教我個D數..

識~就開始溫中史-0-"

超驚丫中史~

岩岩同丫維CHAT*`

講死神再3來了`

佢都睇左=0=!"

卡`諗起都覺得緊張刺激!

想睇埋死神又來了`

得閒叫彤重播先=3=''

彤話涼粉粒物冇左=[]=!!

吾知系咪真架呢~想問佢個陣就OFF了`

如果系就好笑~好想快D見到佢`

好啦..吾講喇..拜拜=3=''

中意梨-333-"︰2006-04-05 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]