`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2006 年 4 月 3 日  星期一  
唉`

頭先去左肥屋企溫書丫..

溫到成1點先返屋企`

之後上左孫子的日記`

看見他們在談`

超白痴`-0-"我都吾想咁講`

太遲喇你地`

我比你地早1步認識她xdd

又吾見去我個日記留言WO`

唉..吾識人啦`

好啦`

今次UT*1定要保持水準`

吾可以俾丫業勁過我-V-"

聽日考BIO*CHIN

又要好早出門口喇..

今次就同丫彤5點半去丫肥屋企溫`

XDDD

不說了..訓覺..拜*

中意梨-333-"︰2006-04-04 01:59 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

生日快樂丫`

琴日冇打到日記,..

因為琴晚好夜返丫..

成12點半先返到屋企..

個日..

朝早11點度起左身`..

跟住溫書咁啦..

同丫徐傾左陣電話`1路傾1路溫`

到左下晝5點度..

同丫彤諗住去單車徑溫書..

坐左向個亭度..

好多蚊..= ="

針左我幾野囉..

跟住冇啦啦有推玩搖控車既人黎左..

頂..超嘈囉佢地系..

跟住丫盈打黎..

問我地去吾去運動場..

冇所謂啦..咪去lo`

都系溫書`

向個度溫左兩個鐘`

本身盈淨系跑`

但後尾見到我地溫書..

佢都溫啦`

度左7點幾度..`

去左M記溫`

丫肥.丫維.雞.同家倫都黎左`

7個人喇`

去到,.

屎窿同個個咩圓俊華都向度=口="

著情侶裝=0="

粉紅色的T*兩個也是-0-"

笑死我`

溫溫下..大約9點幾10點度佢地走左`

又得返我地7個..

狂溫狂溫..

冇停過`

11點幾度M記關門了`

溫到成12點丫..

跟住天耀關門..

被迫要走..

12點`家倫生日快樂=3="

HA*`咁多人陪佢過12點`佢就幸福啦`

成12點半先返到去`

之後今朝4點3就起左身喇`

約左佢地去溫書`

5點度就同丫彤出左門口喇`

冇錯!系5點`

仲系夜MAMA*

人影都冇個囉..

家倫已經向OK等緊=0="

超準時=.=

之後等埋佢地`

6點度就去左天耀喇`

M記仲未開`

我地好勤力丫..

跟住M記開..嗌左個餐`熱朱古力

一路食一路溫`

跟住溫到7點8度..

就返學校喇`

途中見到周子仲有吾知邊個=0="

一返到學校`

已經覺得好肚痛= ="

跟住去HALL*

90分鐘`

頂..做做下..真系超肚痛= ="

但又吾系想去`

只系痛`超痛`系未試過咁痛架囉`

1定系杯熱朱古力啦`
'
唉`

訓左向度好耐`

1路訓1路做..

當然系好辛苦啦`

做下又停下咁`

最後個5分鐘度先岩岩好作WRITING*

真系岩岩好`

作左103個字`

數埋字數,,岩岩好停筆`

嚇死我`

但冇時間覆卷`

算吧`

做得完算好`

莊莊同丫橙都見到我一路做一路訓下咁`

HA*`個陣真系好肚痛`

放左學`

去左維屋企睇猛鬼13`

都幾恐怖`

睇到12點半度..`

超眼訓丫真系`

未試過咁辛苦`

琴日5點開始溫`

溫到夜晚12點`仲要冇乜點食野天`

淨系食左D零食`

跟住4點3起身`

5點又出去溫`

足足溫左10個鐘囉差吾多`

其實都吾系溫咁多既`

多數都系教佢地`

我諗應該夾夾埋埋有3.4個鐘系1路自己溫`

其實我個人認為我自己最弱系生字囉`

GRAMMER個D反而吾驚=口="

..佢地個個都問我REPORTED SPEECH`

仲以為會出啦`

點知又吾出WO=0="

不過都算容易既`

希望快D派卷啦`

我驚自己吾合格丫..

唉=3="

聽日考中文同BIO*`

夜晚可能又出去溫書`

BIO*`'

加油`!我1定要努力-V-"

好想出去溫書丫..

想考好D`

只系驚自己跌`

但又吾想進步`= ="

好喇`

吾講了`

有咩事就打俾我啦*

拜..啜*

 

中意梨-333-"︰2006-04-03 02:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]