| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 唉` |
頭先去左肥屋企溫書丫..
溫到成1點先返屋企`
之後上左孫子的日記`
看見他們在談`
超白痴`-0-"我都吾想咁講`
太遲喇你地`
我比你地早1步認識她xdd
又吾見去我個日記留言WO`
唉..吾識人啦`
好啦`
今次UT*1定要保持水準`
吾可以俾丫業勁過我-V-"
聽日考BIO*CHIN
又要好早出門口喇..
今次就同丫彤5點半去丫肥屋企溫`
XDDD
不說了..訓覺..拜*
|
| 中意梨-333-"︰2006-04-04 01:59 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 生日快樂丫` |
琴日冇打到日記,..
因為琴晚好夜返丫..
成12點半先返到屋企..
個日..
朝早11點度起左身`..
跟住溫書咁啦..
同丫徐傾左陣電話`1路傾1路溫`
到左下晝5點度..
同丫彤諗住去單車徑溫書..
坐左向個亭度..
好多蚊..= ="
針左我幾野囉..
跟住冇啦啦有推玩搖控車既人黎左..
頂..超嘈囉佢地系..
跟住丫盈打黎..
問我地去吾去運動場..
冇所謂啦..咪去lo`
都系溫書`
向個度溫左兩個鐘`
本身盈淨系跑`
但後尾見到我地溫書..
佢都溫啦`
度左7點幾度..`
去左M記溫`
丫肥.丫維.雞.同家倫都黎左`
7個人喇`
去到,.
屎窿同個個咩圓俊華都向度=口="
著情侶裝=0="
粉紅色的T*兩個也是-0-"
笑死我`
溫溫下..大約9點幾10點度佢地走左`
又得返我地7個..
狂溫狂溫..
冇停過`
11點幾度M記關門了`
溫到成12點丫..
跟住天耀關門..
被迫要走..
12點`家倫生日快樂=3="
HA*`咁多人陪佢過12點`佢就幸福啦`
成12點半先返到去`
之後今朝4點3就起左身喇`
約左佢地去溫書`
5點度就同丫彤出左門口喇`
冇錯!系5點`
仲系夜MAMA*
人影都冇個囉..
家倫已經向OK等緊=0="
超準時=.=
之後等埋佢地`
6點度就去左天耀喇`
M記仲未開`
我地好勤力丫..
跟住M記開..嗌左個餐`熱朱古力
一路食一路溫`
跟住溫到7點8度..
就返學校喇`
途中見到周子仲有吾知邊個=0="
一返到學校`
已經覺得好肚痛= ="
跟住去HALL*
90分鐘`
頂..做做下..真系超肚痛= ="
但又吾系想去`
只系痛`超痛`系未試過咁痛架囉`
1定系杯熱朱古力啦`
'
唉`
訓左向度好耐`
1路訓1路做..
當然系好辛苦啦`
做下又停下咁`
最後個5分鐘度先岩岩好作WRITING*
真系岩岩好`
作左103個字`
數埋字數,,岩岩好停筆`
嚇死我`
但冇時間覆卷`
算吧`
做得完算好`
莊莊同丫橙都見到我一路做一路訓下咁`
HA*`個陣真系好肚痛`
放左學`
去左維屋企睇猛鬼13`
都幾恐怖`
睇到12點半度..`
超眼訓丫真系`
未試過咁辛苦`
琴日5點開始溫`
溫到夜晚12點`仲要冇乜點食野天`
淨系食左D零食`
跟住4點3起身`
5點又出去溫`
足足溫左10個鐘囉差吾多`
其實都吾系溫咁多既`
多數都系教佢地`
我諗應該夾夾埋埋有3.4個鐘系1路自己溫`
其實我個人認為我自己最弱系生字囉`
GRAMMER個D反而吾驚=口="
..佢地個個都問我REPORTED SPEECH`
仲以為會出啦`
點知又吾出WO=0="
不過都算容易既`
希望快D派卷啦`
我驚自己吾合格丫..
唉=3="
聽日考中文同BIO*`
夜晚可能又出去溫書`
BIO*`'
加油`!我1定要努力-V-"
好想出去溫書丫..
想考好D`
只系驚自己跌`
但又吾想進步`= ="
好喇`
吾講了`
有咩事就打俾我啦*
拜..啜*
|
| 中意梨-333-"︰2006-04-03 02:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 147 | » | |