`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2006 年 3 月 12 日  星期日  
娃鬼*

今日10點幾又俾我細佬個DGAME D聲嘈醒喇..

跟住就起身啦= ="

過左陣成家都閃哂出街..!

得返我1個=.="

跟住睇兒童台個個編幅俠..

好睇丫xD*

大約3點度就同丫彤去左銀座買材料

4點2先向銀座走丫=3="

遲左兩個字去到元朗~

但個MISS仲未放人架囉=0='

所以都吾算遲..呵..

學完琴..

落住雨丫..

跟住搭西鐵..

轉巴士去龍門居=3="

丫豪屋企(涼粉條仔)~

1入到去睇咩娃鬼~

悶悶地..睇左2分1~

跟住就開木台打牌>W<"

呵呵..食左兩圈~Xd*

好玩丫..

跟住丫豪買飯上黎食..

卡..,吾使俾錢Xd*

差吾多9點度就走喇..

返到黎天水圍..

去左丫肥屋企拎鞋..

信面向佢屋企玩左1陣..

佢家姐彈琴真系好勁丫..

Xd*佢地就向度玩呼拉圈..

向佢屋企3個字度啦..

就返屋企喇..

聽日又返風喇..

都吾知聽日跑吾跑到步@@"Xd*

好喇..吾講喇..都吾知有咩功課做..

拜..X*d

中意梨-333-"︰2006-03-12 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2006 年 3 月 11 日  星期六  
徐欣xD*

琴晚8點度訓左..
本身仲以為起到身架..
點知1訓就訓到天光LU*
講返琴日..
琴日系特別星期5..
冇乜特別..好平凡的星期5..
下晝又分社坐..
好玩xD*
誠社整哂個D綠色既旗- -"
成個大陸旅客咁= =
好彩冇坐向佢地個面
不過誠社嬴左丫..
終於有次嬴左=.='
但總分仲系輸更- -'
跟住放學.'
同彤去左北江..
跟住軒打黎叫我地去佢屋企打牌- -"
吾知點解勁攰囉- -"
打牌都冇咩精神=.=
狂掉牌去軒度- -"
又系咁講唉..MU..呢D
佢地以為我M到-.-"
O哂=="
系屎M到=.=M完啦
吾通好似死肥咁成日黎咩= ="
跟住返屋企La*
之後就訓覺- -"
今朝8點度起左身- -"
聽歌..悶..
聽日先去學琴..
好悶丫向屋企..
冇野好做..
同丫徐CHAT*
軒個D成日系咁打黎
又話咩塘坊踢波==
咁Q熱叫人出去睇波?仲要冇冷氣天= =
痴MA巾-0-"
夜晚..都系同丫徐CHAT*
討論雯雯的問題-.-"
成10點啦都..
聽日都吾知有咩做- -"
不說了..再見- -"

中意梨-333-"︰2006-03-11 10:03 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]