| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 娃鬼* |
今日10點幾又俾我細佬個DGAME D聲嘈醒喇..
跟住就起身啦= ="
過左陣成家都閃哂出街..!
得返我1個=.="
跟住睇兒童台個個編幅俠..
好睇丫xD*
大約3點度就同丫彤去左銀座買材料
4點2先向銀座走丫=3="
遲左兩個字去到元朗~
但個MISS仲未放人架囉=0='
所以都吾算遲..呵..
學完琴..
落住雨丫..
跟住搭西鐵..
轉巴士去龍門居=3="
丫豪屋企(涼粉條仔)~
1入到去睇咩娃鬼~
悶悶地..睇左2分1~
跟住就開木台打牌>W<"
呵呵..食左兩圈~Xd*
好玩丫..
跟住丫豪買飯上黎食..
卡..,吾使俾錢Xd*
差吾多9點度就走喇..
返到黎天水圍..
去左丫肥屋企拎鞋..
信面向佢屋企玩左1陣..
佢家姐彈琴真系好勁丫..
Xd*佢地就向度玩呼拉圈..
向佢屋企3個字度啦..
就返屋企喇..
聽日又返風喇..
都吾知聽日跑吾跑到步@@"Xd*
好喇..吾講喇..都吾知有咩功課做..
拜..X*d
|
| 中意梨-333-"︰2006-03-12 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 徐欣xD* |
琴晚8點度訓左..
本身仲以為起到身架..
點知1訓就訓到天光LU*
講返琴日..
琴日系特別星期5..
冇乜特別..好平凡的星期5..
下晝又分社坐..
好玩xD*
誠社整哂個D綠色既旗- -"
成個大陸旅客咁= =
好彩冇坐向佢地個面
不過誠社嬴左丫..
終於有次嬴左=.='
但總分仲系輸更- -'
跟住放學.'
同彤去左北江..
跟住軒打黎叫我地去佢屋企打牌- -"
吾知點解勁攰囉- -"
打牌都冇咩精神=.=
狂掉牌去軒度- -"
又系咁講唉..MU..呢D
佢地以為我M到-.-"
O哂=="
系屎M到=.=M完啦
吾通好似死肥咁成日黎咩= ="
跟住返屋企La*
之後就訓覺- -"
今朝8點度起左身- -"
聽歌..悶..
聽日先去學琴..
好悶丫向屋企..
冇野好做..
同丫徐CHAT*
軒個D成日系咁打黎
又話咩塘坊踢波==
咁Q熱叫人出去睇波?仲要冇冷氣天= =
痴MA巾-0-"
夜晚..都系同丫徐CHAT*
討論雯雯的問題-.-"
成10點啦都..
聽日都吾知有咩做- -"
不說了..再見- -" |
| 中意梨-333-"︰2006-03-11 10:03 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 147 | » | |