今日都好滿意呢!有親戚尼咗我屋企打麻雀,又有表弟妹同我玩。 都算不錯呢!但係聽日就要考科學lu,我今日都冇麥點温個書,點 算呀?搞店E個網上日記之後,就要帑力咁開夜車呀!算啦,我都 冇麥靈戚聽日先補番數啦。但係,都無人留言比我。 留言啦!