| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
| 2010-09-15 | 未分類 | 最近迷上左facebook既baking life ;)
見到d人行黎行去好得意..xp
今年學生會真係好大競爭,
其實兩隊都好好,
但因為zita, 我支持三尖八覺!;)
Arashi又出左首新single啦!;)
love rainbow
但個mv好簡單,
除左佢地五個,全部都係animation...
但都ok既=]
| | 發表時間:2010-09-15 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 866 | »
|