| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 6 日 星期一  |
| 2010-09-06 | 未分類 | 開左學都係得幾日,
但d 功課係由form 4帶到落form 5,
所以個暑假都好似返緊學咁...orz
份IES雖然完成左份紀錄表,
但果然份問卷係未得既...
BEEP既比賽星期六正式完左,
恆商當然有獎啦,
我地雖然入唔到final,
但入到第二輪已經好好啦;)
星期六係頒獎禮,
得發哥同柏嘉去xp
我地個個都係最後甩底唔去...xp
我想問:有冇得camp返車錢?@//@!
愈黎愈仲意 Arashi >v<
但唔代表我唔仲意Mr.!!
只係Mr.忙於concert,
冇乜新動向姐...xp
5x10 首歌真係好好聽>v<
歌詞都好有意思;)
| | 發表時間:2010-09-06 04:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 866 | »
|