| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
2010-06-28  | 未分類 | 今日form1,2唔洗返,
成層2樓得返我地4B.
1樓仲要黑曬,冇開燈,
HE同DT ROOM封左,
係度裝修...
搞到地下個toilet勁'污糟'.
兩日派曬所有科,
除左econ進左之外,
其他都跌得好勁,
特別係eng同bafs.
ba下學期既avg比上學期少左12分!!!!!
今個學期都唔知自己搞咩,
下年唔可以再係咁!!!!!!!!!!
睇黎今次冇10之內lu,
咁上次就咩要比我入10名之內...
仲要係文科班....
今次要靠Ines啦! ;)
要為我地4B爭光呀!!!
| | 發表時間:2010-06-28 11:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 866 | »
|