| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 26 日 星期六  |
| 2010-06-26 | 未分類 | 中環半日遊!
琴日2點幾同ella去左中環,
諗住睇起錨or超錯既,
但去到冇咩人係度,
d記者一度圍著一個岩岩由立法會出黎既人,
但太多人啦,
睇唔到係邊個...
之後遊左中環一個圈,
去左 永樂園 食熱狗,
佢d熱狗真係好味!;)
最後返去立法會門口,
點知d記者竟然係度執野走人.
但未散會喎,
咁即係我地錯過左某d野,
最後影左幾張相就走 ;)
「這裡很安全 不需警察」 e幅相真係經典...

去完中環之後返荃灣食飯,
去到綠楊見到我地學校d童軍,
原來佢地係美心皇宮有個唔知咩典禮,
我就係佢地典禮既樓上食飯;)
係上面望落去見到黎sir (後生個果) 著童軍杉
真係第一次見,
你話佢係童軍都有人信 ;)
ella仲問我點解呀sir咁後生 xp
| | 發表時間:2010-06-26 09:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 866 | »
|