| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 29 日 星期四  |
| 2010-07-29 | 未分類 | 聽日去睇toy story3!
yeah!!!
今日去左機埸,
攰死人,
d小朋友走黎走去,
跟得一個跟唔到第二個,
仲要玩埋定向!
不過佢地好熱情,
自己去搵答案同埋搵外國人影相;)
聽講丁丁同jessie個組要佢地出手問外國人xp
lunch, 見識到咩叫港童啦! (反白眼)
食完之後去左hollywood,
好多野睇;)
之後去睇4D電影!!!!
好正呀!;) 雖然等左半粒鐘先有得睇,
因為個燈泡壞左...
可惜只係得15分鐘既短片.
睇完之後再去參觀,
then走人.
影左唔少相,
遲d先upload啦xp
| | 發表時間:2010-07-29 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 866 | »
|