| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
| 2010-07-25 | 未分類 | 琴晚去左青協,
玩 口不對心 我最勁,
total有6個回合,
結果 4:2
我地個組輸左!!!
所以要飲"特別處理過既飲品",
有 豉油,汽水,清水,一大匙鹽.
真係好喊呀...orz
都係第一次飲d亂攪出黎既野.
真係 我的一次難忘經歷.
下個星期既行程滿曬,
真係有排忙啦...
| | 發表時間:2010-07-25 09:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 866 | »
|