| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 31 日 星期一  |
| 2010-05-31 | 未分類 | 就快exam,
今次好似壓力仲大d tim,
應該返唔到上學期既水準啦,
特別係ba! orz
CR請高抬貴手,放過我地一馬!!
今次仲加埋business個課,
雖然d野都係econ+geo,
但唔想背呀...
仲要理埋佢ppt個d info.
個d係history黎嫁!!
econ差唔多睇完,
但有好多野係再睇多次之後,
都好似唔洗記咁.
有d擔心...
今日miss han整親右手,
用左手寫字,
我同zita無聊到學佢用左手寫.xp
英文字還好,中文字就好核突...
29號個日去左HKU參加:
business and entrepreneurship enhancement programme on social enterprises
(中文名: 社會企業創業兵團)
中文名好似型d ;)
個library真係難搵...
個度其中一個canteen竟然係大家樂!!
都係理大個canteen野食好味d...
今次個programme有成38x人參加,
當中有50幾係大學生,
唔知我地有冇機會入圍呢?
希望有啦...
6月5號要去呀!!
仲要one-day...
最近都開始搬書返歸啦,
經過之前咁多年既經驗,
最後一日先拎曬所有書係勁重!!
好彩個日唔係day d姐:)
(因為個日所有elective有齊曬...)
| | 發表時間:2010-05-31 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 866 | »
|