話咁快又一個星期啦,
時間真係過得快.
星期四去左睇《趙氏孤兒》,
成個form4一齊去;)
但點知係放lunch前既15分鐘,
竟然行雷同落勁大雨!!!
真係玩死人...
本來要同咁多人爭捷的士已經難,
仲加埋落雨tim...
12點40放lunch,
但1點45要食完lunch同去到荃灣大會堂,
真係好趕...
落到去都1點啦,
仲要等埋野食,1點40就即刻由citywark行去hall.
點知要到2點30先入得lo!!!!
有勁多學校遲過我地!!
點解我地要咁早到喎...orz
係facebook見到d人話套劇唔好睇,
但我覺得好睇喎,
個B真係好慘.
下星期有ba同maths test,
sin,cos同tan都還可以...
希望siu^2唔好出得咁難啦;)
但我比較擔心ba...
_____________________________________________________
沙畫真係好靚;)
同首歌配合得超好!!
陳奕迅《一絲不掛》MV
分手時內疚的你一轉臉 為日後不想有甚麼牽連
當我工作睡覺禱告娛樂那麼刻意過好每天 誰料你見鬆綁了又願見面
誰當初想擺脫被圍繞左右 過後誰人被遙控於世界盡頭
勒到呼吸困難才知變扯線木偶 這根線其實說到底 誰拿捏在手
*不聚不散 只等你給另一對手擒獲
那時(以為)青絲 不會用上餘生來量度
但我拖著軀殼 發現沿途尋找的快樂
仍繫於你肩膊 或是其實在等我捨割 然後斷線風箏會直飛天國*
這些年望你緊抱他出現 還憑何擔心再互相糾纏
給我找個伴侶找到留下你的足印也可發展 全為你背影逼我步步向前
如一根絲牽引著拾荒之路 結在喉嚨內痕癢得似有還無
為你安心我在微笑中想吐未吐 只想你和伴侶要好 才頑強病好
Repeat(*)
一直不覺 綑綁我的未可扣緊承諾
滿頭青絲 想到白了仍懶得脫落
被你牽動思覺 最後誰願纏繞到天國
然後撕裂軀殼 欲斷難斷在 不甘心去捨割 難道愛本身可愛在於束縛
無奈你我牽過手 沒繩索
|