| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 16 日 星期日  |
| 2010-05-16 | 未分類 | 星期五放學同zita去藍田,
去紅十字會既其中一間學校聽talk,
個間係弱能兒童既學校,
遲d要去個度做義工.
仲學左少少既手語,
多謝 同 打機 既手語好正.
就黎exam啦,
佢安排既時間表好有問題lo,
第一日econ同ls,
中間隔左成3粒鐘!!
我所有要溫既都係15號之前考完,
之後竟然有6日唔洗返!!!!
仲要係連續咁放tim!
提早放假!?
之前個星期咁趕, 之後同我放一星期假!?
我唔要呀!!!
強烈建議學校重申排過d時間!!!
唔好跟test既次序啦,
知唔知bafs 跟 maths 再跟 geo 係好辛苦嫁!
聽日要始oral啦!
我係第16個...
希望d題目唔好咁難啦,
table topic真係要好快反應先得...
520係Macy既大日子!!!
我同zita都會去;)
但問題係我地張卡未搞掂...
話說n日前去濕地個d相,
我到而家都未upload上FB,
算啦...xp
諗起Jovy個姿態真係好想笑,
好想玩多次浮橋呀.
下晝同呀王去買野. ;)
| | 發表時間:2010-05-16 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | ... | 866 | »
|