Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


2010-05-04 未分類                        
yeah~
confirm左post-exam個段時間有得去OP啦!;p
真係覺得4B班會好勁呀!!>v<
唔洗返學又有得同成班人去OP!!
好想快d考完試呀;)
希望siu^2有時間同我地去啦,
miss low佢地個日form1,2班主任開會,
去唔到!!!嗚..
仲有個三日兩夜既camp,
咁仲未知係去到,
去到就好啦;)
4B班會萬歲!~

今日CR行入黎即刻要我地present,
個個呆曬...orz
(冇人記得今日要present!!)
我地個組連做都未做xp
最後比我地用好多個reason將個present推到下cycle.
我地真係強呀!;)

今日放學geo test,
今朝返去就即刻想test,
test完唔洗煩呀ma.
琴日mr.lo幫我地溫書,
要我地講tuff既characteristics,
點知今日個test即刻出!!
放水放得太多同太明顯啦,
小心比潘太話...
(我自己都覺得佢放水未免放得太過分?)
mc仲好笑,
第4題既答案已經係第1題既問題搵到,
見到都望多兩眼,以免自己眼花.
今次d題目都ok,唔算太難...
比預期容易左;)

最近miss ko唔知咩事,
次次都比一次過比勁多功課我地,
又狂趕grammar,
趕到我都仲係一舊雲...
發表時間:2010-05-04 08:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]