| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
| 2010-05-04 | 未分類 | yeah~
confirm左post-exam個段時間有得去OP啦!;p
真係覺得4B班會好勁呀!!>v<
唔洗返學又有得同成班人去OP!!
好想快d考完試呀;)
希望siu^2有時間同我地去啦,
miss low佢地個日form1,2班主任開會,
去唔到!!!嗚..
仲有個三日兩夜既camp,
咁仲未知係去到,
去到就好啦;)
4B班會萬歲!~
今日CR行入黎即刻要我地present,
個個呆曬...orz
(冇人記得今日要present!!)
我地個組連做都未做xp
最後比我地用好多個reason將個present推到下cycle.
我地真係強呀!;)
今日放學geo test,
今朝返去就即刻想test,
test完唔洗煩呀ma.
琴日mr.lo幫我地溫書,
要我地講tuff既characteristics,
點知今日個test即刻出!!
放水放得太多同太明顯啦,
小心比潘太話...
(我自己都覺得佢放水未免放得太過分?)
mc仲好笑,
第4題既答案已經係第1題既問題搵到,
見到都望多兩眼,以免自己眼花.
今次d題目都ok,唔算太難...
比預期容易左;)
最近miss ko唔知咩事,
次次都比一次過比勁多功課我地,
又狂趕grammar,
趕到我都仲係一舊雲...
| | 發表時間:2010-05-04 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 866 | »
|