Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天


2009-09-13 未分類                        

琴日同jessica去左參加全城清潔日..

我地兩個加兩個女仔..

去左竹林禪院幫兩個獨居婆婆清潔...

佢地間屋其實好乾淨 orz

不過其中一個婆婆間屋竟然有死雀仔!!!-0-

佢死係條門縫度 t_t

相信係比門夾死 -0-

佢地個度好似camp...

共用toilet + 浴室...

不過入面設備好簡陋...

一塊鏡都冇 orz

第一間幫佢清潔既婆婆...

佢以前幫過TVB既六叔做馬姐(女傭)!!!!-v-!

另一個則大學畢業!!-v-!

兩個來頭都唔小-3-

我地大約由2.00清潔到4.00  orz

但其他人未得..要等埋佢地..

所以大約5.00先返到中心..

之後同jessica一齊去中染新城既saizeriya食野

正確d黎講係陪佢食野orz

d野好平..(比係綠楊既italian tomato cafe)

你叫食野之後比多$13..

就可以自己去飲品吧度拎野飲..

應該話係自己整..@.@

可以自己整咖啡 (有咖啡機!)

當然有汽水, 奶, 茶啦..

我地真係將奶加埋茶..變左奶茶..

味道ok既..

因為佢冇寫明比$13可以拎幾多杯...

所以我地total飲左4杯xD

如果唔跟餐既..單叫就$20..

所以下次可以好豪咁話: 我請大家飲野!

但只需比$20 xD

如果20人去..1人1蚊已經ok .@.@

不過我相信如果有人咁做..

聽日間餐廳一定會寫返一人限拎幾多杯xD

發表時間:2009-09-13 10:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]