| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
| 2009-09-13 | 未分類 | 琴日同jessica去左參加全城清潔日..
我地兩個加兩個女仔..
去左竹林禪院幫兩個獨居婆婆清潔...
佢地間屋其實好乾淨 orz
不過其中一個婆婆間屋竟然有死雀仔!!!-0-
佢死係條門縫度 t_t
相信係比門夾死 -0-
佢地個度好似camp...
共用toilet + 浴室...
不過入面設備好簡陋...
一塊鏡都冇 orz
第一間幫佢清潔既婆婆...
佢以前幫過TVB既六叔做馬姐(女傭)!!!!-v-!
另一個則大學畢業!!-v-!
兩個來頭都唔小-3-
我地大約由2.00清潔到4.00 orz
但其他人未得..要等埋佢地..
所以大約5.00先返到中心..
之後同jessica一齊去中染新城既saizeriya食野
正確d黎講係陪佢食野orz
d野好平..(比係綠楊既italian tomato cafe)
你叫食野之後比多$13..
就可以自己去飲品吧度拎野飲..
應該話係自己整..@.@
可以自己整咖啡 (有咖啡機!)
當然有汽水, 奶, 茶啦..
我地真係將奶加埋茶..變左奶茶..
味道ok既..
因為佢冇寫明比$13可以拎幾多杯...
所以我地total飲左4杯xD
如果唔跟餐既..單叫就$20..
所以下次可以好豪咁話: 我請大家飲野!
但只需比$20 xD
如果20人去..1人1蚊已經ok .@.@
不過我相信如果有人咁做..
聽日間餐廳一定會寫返一人限拎幾多杯xD
| | 發表時間:2009-09-13 10:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | ... | 866 | »
|