| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
| 2009-09-16 | 未分類 | miss han真係好...
今日講開職務既野...
呀王竟然同佢講, 話轉左班長後, 我會冇野做..orz
(唔好講呀ma)-3-
點知miss han話我地工作辛苦..唔洗做..
(感動+泣)
真係太好人啦...t__t
大紫禁城...
係香港文化中心有個展覽...
有冇人同我去??
26 號去行山...
由荃灣去深井..
8.30 - 12.30, 4hrs
http://www.facebook.com/event.php?eid=139522950917&ref=mf
去既記住同我講-v- (both visiting and hiking)
終於贏左啦(solitaire!) - -v!
wins=1 totalwins=2 totalplays=48 orz
msn好煩呀..
點解一定會用新個果姐?
舊個果不之幾好...
舊既toolbar好用過新個果好多-3-
新個果一d都唔靚><
| | 發表時間:2009-09-16 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | ... | 866 | »
|