| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 2009-09-28 | 未分類 | @.@ 今日好正呀...
放學好多人留左係度xD
成班detention class咁xD
整壁報...
成班又好似3c 咁 ---- 畫黑板xD
我諗到個logo呀><
我不再是閒人 -V-
原來mickey d畫功係咁勁嫁..
( 失敬...失敬...)
我建議佢幫全班畫曬!-v-!
走過陣時好大雨...
4丁友搭的士走 -v-
Everybody square together!~
| | 發表時間:2009-09-28 07:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | ... | 866 | »
|