今日miss han竟然冇返...t__t
我同jovy都好期待econ堂-3-
聽日一定要返呀!!-v-!
今日lunch..成班班會去開會..
我係一個閒雜人等...-,-
只係幫大家拎菜only =]
但我都有少少少少少少貢獻卦...(?)
最少冇阻住你地傾野ma =]
曹格竟然大打出手...
有link:
http://www.youon9.com/redirect.php?tid=16774&goto=lastpost
你呀! 咁多日唔返學...
所有要簽名個d就只欠你一個.
係咪想堆到一大堆先返黎?
要我keep好麻煩呀-3-
少左你,4B安靜左好多 :)