| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 2009-09-20 | 未分類 | 仲有16分鐘走人@.@
同jovy, jessica & 呀王 去HKCC -3-
琴日同zita一齊整冰皮月餅@.@
原來好簡單orz
我地整得唔錯嫁 xD
下次有材料就可以自己整啦=]
26號都係唔去啦-3-
一個二個都要補習...orz
冇人陪我去 t__t
冇理由要我一個細路(?)同班大人行山嫁ma -3-
-----仲有10分鐘------
唔到最後一分鐘我係唔會出門嫁-v-!!
出面成個蒸籠咁...會熱死人嫁...t___t
| | 發表時間:2009-09-20 12:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | ... | 866 | »
|