今日同jovy + teddy bear 返左青協整野-3-
teddy bear 剪野, 剪左半粒鍾就走-0-
最衰今日何詩穎冇黎..
搞到我同jovy 兩丁友執一大堆禮物-0-
我地執完之後有6箱野..
(可想而之係未執之前有幾多野-3-)
返到黎攰死-0-
http://www.yo-hk.net/bbs/index.php
↑ Tim 開既論壇, 佢非常歡迎大家上去玩 -v-