| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 12 日 星期三  |
| 2009-08-12 | 未分類 | 今日去左賣旗... 但落雨-3-
今朝唔記得佢地約左6.45係mtr等..
自己6.45去左大河道m記orz
食早餐期間發生左好多搞笑野..
( 個個未訓醒, 聽野只係聽一半 xD )
之後7.30去到mtr...
嘩!! 超超超多何傳耀f.3既人@.@
好似school outing xD
去到銅鑼灣已經有人賣緊@___@
MAGGIE真係慘.. 比人抽水><
係個著住簡條3既男人,拎住部相機..
好有熱誠幫你買支旗...之後話同你影相..
成機抽水!! \ . / 好衰呀!!!!!
不過有d人好好..主動行埋黎..
我有好多人比$20 @.@
我地五個賣得好少-3-
一張紙都未賣完-3- 我仲差六個就一張...
唉... 人流少呀><
個個趕返工唔理你-3-
落雨就拎住把遮當見唔到你 -0-
交完旗袋就去m記坐...
見到一個好似鄧宇軒既人@.@
側面超似!!!-v-! 但望唔到正面-3-
但11點幾佢點會一個人坐係m記打機??
遲d問下佢xD (有影相!@.@)
| | 發表時間:2009-08-12 01:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | ... | 866 | »
|