15號個日,,同 呀王,jovy, + jessica 一齊去影相 (for art)
第一站..上去龍 既 端記茶樓 食早餐..=]

好好味..=] then 去左睇 西洋菜田...xD
個婆婆仲話: 你地行入d啦..又有得影,,又有得摘... -0-' 我地o咀...
之後我地由川龍 行 落去 竹林禪院..-___-''
行左成粒鐘呀!!!!! 途中仲要比狗追...-3-
嚇死... 我地係左邊見到狗,行去右邊,,..右邊見到,行去左邊.,..-3-
之後我地去左 citywalk...

then 去左 RISO 食lunch.. 好味=]
← 我既.-v-!
食到一半已經飽啦..-____-''
← 我唔食既洋蔥..xD
then 去左 冰廳,, 瓜子大王..綠楊,, 天后廟..三棟屋.. 愉景... go home..=]
返到屋企個人超攰...-3- e+ 隻腳好痛..T_T
好彩今日唔洗集會..- -v!
某某冇返...正.! - -v!!!
|