| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 10 日 星期二  |
| 2009-02-10 | 未分類 | 最近又派左卷啦...
geo ..,,好唔滿意..-_-''
嬲自己做咩咁多題睇錯or睇漏....-3-
epa ..都ok.. 意料之內..=]
中史..都ok =] 不過avg 唔係好滿意..-__-''
( 對自己既要求又更上一層樓 -3- )
history.... 同jayla一齊做既project..
竟然得 14 分...-3-
我地發誓我地冇抄!!!-v-!!!
( 我發誓我中文作文冇抄! -3- )
TIM..得 12 ..-,- 算...我自認我上堂冇答問題..
不過我係好留心聽書嫁! -v-!
hist. exam.. 竟比test高分..@__@
自己都嚇左一嚇...-3-''
不過只係高0.5分..-________-''
今日maths,, 謝sir竟然早退..-_-'
空左一堂.. 我寫左個兩張紙..
比老師個張寫比mr. lui
放學個陣我話比jovy聽我寫左d咩..
佢係咁笑...-3-
內容如下:
mr lui,
當你的說話內容飛出十萬九千里遠,
飛出了教學範圍外,,請不要再說: no. 24!
我只能無奈地說一句: none of my business.
不過說真心的一句: 你是教英文的好料子! =)
yan.
| | 發表時間:2009-02-10 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | 455 | 456 | 457 | ... | 866 | »
|