Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2009 年 2 月 10 日  星期二   晴天


2009-02-10 未分類                        

最近又派左卷啦...

geo ..,,好唔滿意..-_-''

嬲自己做咩咁多題睇錯or睇漏....-3-

epa ..都ok..  意料之內..=]

中史..都ok =]  不過avg 唔係好滿意..-__-''

( 對自己既要求又更上一層樓 -3- )

history.... 同jayla一齊做既project..

竟然得 14 分...-3-

我地發誓我地冇抄!!!-v-!!!

( 我發誓我中文作文冇抄! -3- )

TIM..得 12 ..-,- 算...我自認我上堂冇答問題..

不過我係好留心聽書嫁! -v-!

hist. exam.. 竟比test高分..@__@

自己都嚇左一嚇...-3-''

不過只係高0.5分..-________-''

今日maths,, 謝sir竟然早退..-_-'

空左一堂.. 我寫左個兩張紙..

比老師個張寫比mr. lui

放學個陣我話比jovy聽我寫左d咩..

佢係咁笑...-3-

內容如下:

mr lui,
當你的說話內容飛出十萬九千里遠,
飛出了教學範圍外,,請不要再說: no. 24!
我只能無奈地說一句: none of my business.
不過說真心的一句: 你是教英文的好料子! =)
                                                                                  yan.

發表時間:2009-02-10 07:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]