果然係咁,,
怪唔得我琴日入唔到qooza啦...-3-''
d人好仲意玩入侵喎...
都唔知點解,,,-3-''
geo news 仲有一篇!!!- -v!
今日有人送月餅呀!!xD
兩盒普通既,,一盒冰x..(真失敗..竟然唔識打..-__-'')
不過算啦...=]
早餐又有著落啦..xD
呵呵,,
19號第一組同謝SIR出去食飯..xD
佢話去石圍角最大既酒樓食野...-[]-"
有幾大??@.@"
oh,,
中文 同 maths 要買exercises,,,,-3-''
又係for TSA...
最希望佢oral唔好抽中我..xD
最唔想去呀...
( 小學非常好彩的冇抽我去oral..xd )
(係中英都冇..正...xP_)
何健亮今日竟然問我班際叫邊個去跑..-___-''
有排呀先生...-___-''
問我都冇用啦...-3-''
我會答佢" 一定唔係我,,不過一定有你份 " xD
好好既答案..xD
之前pe堂,,,
比人叫左去幫人度高雩重..-___-''
自己呢..
高左少少...體重冇變...xD
所以個個咩..
kg / m^2 = 20.3 - -v!!!
biology 既 ws...
完全唔識做...-___-''
只係做左兩題...-_-''
有冇人教下我??
jaco,,你唔好幫我補LS啦,,,
補eng & maths 好d呀...xD
|