| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
| 2008-09-02 | 未分類 | 第一日返學..-_-''
熱死我啦...T^T
開班長會..
冇開冷氣...又冇開風扇...-3-''
真係熱死...-____-''
個個都不斷滴汗..-_-'
我前面個位個背濕曬..-0-''
我諗佢返到班房開冷氣實凍死佢...-3-''
之後返到去...
見到303 d 人唔同曬..-_-''
我仲以為我去左二樓...-__-''
之後先記起...
佢地班人係409上bio...-____-''
我地等左好耐都冇人開門..-3-''
原來謝sir唔知我地係邊!!!!??? -0-!?
biology...因為學號問題..又係坐最後..xD
同埋聽左一個好GAG既GAG....
we are living living things. xP
who are you? i am a living thing. xD
之後上中文...
MISS MAK 冇我想像中惡...-3-''
英文堂要帶dictionary!!??
會重死我嫁...-____-''
仲要寫野去YOUNG POST....-3-''
history個新miss...
好似外國人..-____-''
何詩穎話佢行路好似係度行catwalk...-__-'
我冇留意..-3-''
PHYSICS...
唔可以串錯...@.@"
唔係要抄一萬次!!!!t^t
| | 發表時間:2008-09-02 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 500 | 501 | 502 | 503 | 504 | 505 | 506 | 507 | 508 | 509 | ... | 866 | »
|