| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
| 2008-08-27 | 未分類 | 呼...
終於搞掂啦...=]
做左義工好多日啦..
日日都做到10點幾先返..
好 支力...-3-''
朝早就9點幾要落去..-___-''
最後個幾日..
拉左 jayla 同 嚴kai 落去幫手 =]
唔該曬....=]
請各位幫幫手...
一定要投7 號呀!! -v-!!
就黎要返學啦..
琴日睇左分班..
係原班升呀...- -v!
不過學號就變到25/....-___-''
我地班total有 43 個人!!??
好多呀...-___-''
不過典典走左...-3-''
就少左一個...
不過仍然都好多人...-___-''
有王太做班主任..
今年一定好好玩...= =+
| | 發表時間:2008-08-27 10:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 506 | 507 | 508 | 509 | 510 | 511 | 512 | 513 | 514 | 515 | ... | 866 | »
|