Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


2008-07-28 未分類                        

琴日去左BBQ...=]

得11個人..-___-''

比上次少左好多...-3-''

今次去蝴蝶灣... 因為咖啡灣之前有山泥傾瀉...-3-;;

mandy姐自願跟呀sir去買野....-3-''

之後我又跟埋去..xD

三男兩女去買野...-3-''

我地入左去搵爐..之後再出返黎買野...

出黎條路遠到嘔...-3-''

就好似由綠楊行上學校咁遠...-____-''

d野重到死...就黎攰死我地...-3-''

之後返到去...我同mandy就坐左係度...

乜都唔做...叫其他人去透爐..xD

之後我地兩個"吉"完D野食..

叫人幫我地燒..xD

太熱啦...又曬喎..-3-''  

D凳簡直可以燒著個pat-pat...-3-'

食完之後去左沙灘玩...xD

陳9比我地活埋左...xD

可惜個陣時冇人帶手機落黎..

唔係一定要影低佢....-3-''

仲有D人既拖鞋都比我地埋左落沙到....

搵死佢地..xD

個個仲要扮到唔知隻拖鞋去左邊....xD

我仲比人埋住左隻腳..xD

雖然d沙好熱...不過都幾舒服嫁..xD

有人帶左水彈黎玩...

陳9係咁玩恩嫦...-___-''

恩嫦又拎水陣"釘"佢..xD

兩個係度大戰///xD

笑死我地..xD

之後走個陣...

由於陳9比我活埋左...

搞到成身都係沙...去左沖身...

就係因為咁..

我地黎唔切係暴風雨之前走人...-,-

我地行到一個木做既涼亭度..

諗住避下雨...

點知係唔得嫁..-___-''

D風勁大....吹到D雨入曬黎..

有遮都冇用....-3-''

我D頭髮同隻腳都係濕曬....-3-''

我地11個人...得兩把遮...-___-''

有D人唔用...濕曬...-0-''

本來我,,MANDY,,同恩嫦 用一把既,,,

之後陳9冇端端行過黎...

係都要我地遮埋佢..-________-''

結果係咩?? 咪就係我兩隻手同膊頭都濕左LO...-3-''

之後上到車...有冷氣...

凍死我...-,-;;

今次去燒烤...燒埋我自己 -- 發燒....-3-''

今次bbq真係非常之難忘lo....-___-''

***********************************************

爺爺的情書

爺爺過世的時候,我在他的書房找到一封信,是奶奶寫給他的.

曾聽爺爺說過就是因為這封信他才撐了過來.

那時他要去南洋當兵...信裡寫著


"在屋頂飄著竹葉的寺廟裡,住著一個因失戀而孤單的人.

他總是說天沒那麼大,為什麼在天上跑的不是車子?

他把李子樹都砍倒了,也把池子的水都放掉了.

不久,他突然明白讓他憂愁的不是秋天,

只因為他正是簡簡單單二十多一點的年紀,

有著一顆青澀的心,只希望能回到原來的那一頁 ."

如果你能明白我的承諾,你一定能平安回來.

大家能明白信中的諾言嗎?看出有那些端倪嗎?


 

答案:

在屋頂飄著竹葉的寺廟裡.,寺上竹====

住著一個因失戀而孤單的人.,失戀而孤單的人====

他總是說天沒那麼大.,天沒大====

為什麼在天上跑的不是車子?,不是車子=====

他把李子樹都砍倒了.,李子樹都砍倒了====

也把池子的水都放掉了.,池子的水都放掉了=====

不久,他突然明白讓他憂愁的不是秋天,,愁不是秋=====

只因為他正是簡簡單單二十多一點的年紀,,二十多一點====

有著一顆青澀的心,,青澀的心======

只希望能回到原來的那一頁".,原來的那一頁====


等你一輩子也心甘情願!!!!!!!!

發表時間:2008-07-28 08:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]