琴日去左BBQ...=]
得11個人..-___-''
比上次少左好多...-3-''
今次去蝴蝶灣... 因為咖啡灣之前有山泥傾瀉...-3-;;
mandy姐自願跟呀sir去買野....-3-''
之後我又跟埋去..xD
三男兩女去買野...-3-''
我地入左去搵爐..之後再出返黎買野...
出黎條路遠到嘔...-3-''
就好似由綠楊行上學校咁遠...-____-''
d野重到死...就黎攰死我地...-3-''
之後返到去...我同mandy就坐左係度...
乜都唔做...叫其他人去透爐..xD
之後我地兩個"吉"完D野食..
叫人幫我地燒..xD
太熱啦...又曬喎..-3-''
D凳簡直可以燒著個pat-pat...-3-'
食完之後去左沙灘玩...xD
陳9比我地活埋左...xD
可惜個陣時冇人帶手機落黎..
唔係一定要影低佢....-3-''
仲有D人既拖鞋都比我地埋左落沙到....
搵死佢地..xD
個個仲要扮到唔知隻拖鞋去左邊....xD
我仲比人埋住左隻腳..xD
雖然d沙好熱...不過都幾舒服嫁..xD
有人帶左水彈黎玩...
陳9係咁玩恩嫦...-___-''
恩嫦又拎水陣"釘"佢..xD
兩個係度大戰///xD
笑死我地..xD
之後走個陣...
由於陳9比我活埋左...
搞到成身都係沙...去左沖身...
就係因為咁..
我地黎唔切係暴風雨之前走人...-,-
我地行到一個木做既涼亭度..
諗住避下雨...
點知係唔得嫁..-___-''
D風勁大....吹到D雨入曬黎..
有遮都冇用....-3-''
我D頭髮同隻腳都係濕曬....-3-''
我地11個人...得兩把遮...-___-''
有D人唔用...濕曬...-0-''
本來我,,MANDY,,同恩嫦 用一把既,,,
之後陳9冇端端行過黎...
係都要我地遮埋佢..-________-''
結果係咩?? 咪就係我兩隻手同膊頭都濕左LO...-3-''
之後上到車...有冷氣...
凍死我...-,-;;
今次去燒烤...燒埋我自己 -- 發燒....-3-''
今次bbq真係非常之難忘lo....-___-''
***********************************************
爺爺的情書
爺爺過世的時候,我在他的書房找到一封信,是奶奶寫給他的.
曾聽爺爺說過就是因為這封信他才撐了過來.
那時他要去南洋當兵...信裡寫著
"在屋頂飄著竹葉的寺廟裡,住著一個因失戀而孤單的人.
他總是說天沒那麼大,為什麼在天上跑的不是車子?
他把李子樹都砍倒了,也把池子的水都放掉了.
不久,他突然明白讓他憂愁的不是秋天,
只因為他正是簡簡單單二十多一點的年紀,
有著一顆青澀的心,只希望能回到原來的那一頁 ."
如果你能明白我的承諾,你一定能平安回來.
大家能明白信中的諾言嗎?看出有那些端倪嗎?
答案:
在屋頂飄著竹葉的寺廟裡.,寺上竹====等
住著一個因失戀而孤單的人.,失戀而孤單的人====你
他總是說天沒那麼大.,天沒大====一
為什麼在天上跑的不是車子?,不是車子=====輩
他把李子樹都砍倒了.,李子樹都砍倒了====子
也把池子的水都放掉了.,池子的水都放掉了=====也
不久,他突然明白讓他憂愁的不是秋天,,愁不是秋=====心
只因為他正是簡簡單單二十多一點的年紀,,二十多一點====甘
有著一顆青澀的心,,青澀的心======情
只希望能回到原來的那一頁".,原來的那一頁====願
等你一輩子也心甘情願!!!!!!!!
|