之前個測驗好唔好玩呢/xD
我就係 追風家族...xD
特征:動力和追擊力很強
優點:精力十足,永不言敗
在茫茫宇宙中,傳說黑暗國度的邪惡力量個個都聞“風”喪膽。這個“風”指的就是追風家族,這個家族是銀河中最有效率的一個家族,他們本身就隱藏著“動力”的潛能。只要是他們發現了黑暗國度的邪惡力量,一定是以迅雷不及掩耳的速度解決。曾經天神指派他們解決銀河之間的空間混戰,結果只是出動了一個成員, 一夜之間空間的所有邪惡力量全部灰飛湮滅。
天地變動,時間的洪流奔騰不息,美麗的銀河和平而甯靜,邪惡氣息全部被禁錮,這個家族的人在銀河過著與世無爭的生活,並且鎮守在銀河的各個方向,守護著自己的家園。一切都在時間中流淌著,流淌著……
哈哈...
講到好勁咁呀...-v-! ( underline 個d )
今日玩競步 同埋 咩坐言起立 ...-_-"
競步...本來係我地班係第一嫁...
點知...最尾個果因為興奮過頭而犯左規...-3-''
搞到我地由第一變最尾...-3-''
算啦...佢都係興奮得滯姐.....-____-"
之後個咩 坐言起立....
我地去到 8 個人...
就起唔到lu...-3-"
噢...呀sir叫我去參加d咩 常識問答比賽...←個名好似小學果d..-_-"
好似話係關於奧運嫁...-3-''
chloe 同 jaco 都要參加...-__-"
呀sir係話睇下邊果 epa 成績好就去..-_-"
hey..我 epa 唔掂嫁....-3-''
同埋.... 奧運關epa咩事...-____-""""
都唔關 science 事...-_-"
唉....
chloe仲話可少機會搵中佢...= =+
呵呵呵....但係佢都搵中左...xD
哈哈...有人陪我啦...xD
|