| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 2008-06-26 | 未分類 | 今日唔洗返學,..xD
多得琴日 8號 風....xD
雖然我琴日都打左比人...
同佢地講唔洗返...
但係我冇打比 stephanie...- -"
冇佢電話呀!!! ><"
琴日同jovy一齊去圖書館...
都冇書睇既...-_-"
好悶呀...><"
之後順便叫jovy部我買mp3..xD
$138...2GB 呀..= =+
好低呀...xD
我係網上面睇既...
之後佢可以係 MTR 交收呀...><'
好方便呀...=]
個度除左mp3 之外....
仲有其他野嫁...=]
http://www.beststore.com.hk/
仲意就上去睇啦...=]
琴日我打比呀SIR (小學_)
問佢係咪 29號 去BBQ...
點知佢話e幾日都落雨...
再唔係就有曬死人既太陽...-_-"
加上佢果日又唔得閒...
所以改期至7月中旬...-3-''
好麻煩呀...><'
遲d又要同mandy姐一齊打電話比佢地...-3-''
唉...
聽日就係 mark checking day...><"
唔想返呀...><'
死期到啦...
之前係希望快d考完...
但考完之後就要接收個result...><"
一定死得啦...- -"
eng ...一定唔掂.. 只求合格..
maths...唉...又死得次...勁多唔識...都係求合格啦...
sci..... mc唔掂...唉..
geo..勁多字唔識串...><" 又係死得
epa...唉....fill in the blank 已經冇左7分... mc 唔識/....matching都唔識...唉..
history./////還算可以吧...
中史...都ok啦....
pth...唉...listeninh果度完全聽唔到..-_-" 後面錯左勁多...都係求合格啦...><"
中文...唉....又係死左...
嗚...咁多科都唔掂...死得啦...><"
升唔到班點算呀...><" 喊....
| | 發表時間:2008-06-26 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 546 | 547 | 548 | 549 | 550 | 551 | 552 | 553 | 554 | 555 | ... | 866 | »
|