Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 6 月 25 日  星期三   晴天


2008-06-25 未分類                        

嘩..好耐冇打啦...-_-"

琴日同jovy去左睇戲..- -v!

套戲好好睇呀..@.@  ..  ( 卡斯柏王子)

可惜最尾 蘇珊 都唔可以同 卡斯柏 一齊..-3-"

套戲d音量真係好勁...-,-

我係一路睇一路用手黯住隻耳仔...- -""

d 士兵既腳步你係 feel 到嫁...-_-"

唔只係聽到..係feel到...- -"

可想以之有幾大聲....-_-"

露茜 好得意呀..><"

叫個 "小矮人" 做 my dear little friend. ....xD

所有人都係度笑...xD

睇完戲...

我地去左行街..xD

為左買生日禮物比 stephanie...=]

我冇買...-,-'

因為我自己整比佢...xD

整左D咩?....我都唔知點形容好...- -"

遲D你地就知嫁啦..xD

***************************************************

做過了....不做..-3-''

點你的人是: Jaco      
你們的關係: FD
對他的5個印象:
1.
2.
3.
4.
5.
他對你做過印象最深刻的事:
他變成你的情人,
你會:
他變成你的敵人,你會:
如果他變成你的敵人,你最痛恨他的地方是:
現在你最想他為你做的事:
對他整體印象:
把這份問卷傳給10個人: 
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

{ 6 號在跟誰談戀愛}
{ 9 號是男是女 }
{ 如果 7 和 10 走在一起 , 會是好事嗎 }
{ 那麼 8 和 5 }
{2 號在讀什麼 }
{8 號喜歡哪種樂隊 } 
{1 號有沒有兄弟姐妹 }
{你會不會追求 3 號 } 
{ 那7號呢 }
{4 號是單身嗎 }
{5 號的姓氏 }
{10 號的名字 }
{2號讀哪間學校 }
{隨便說一些有關 1 號的事 }
{ 9 號呢 }
{8 號有 feel 嗎}
{ 9 號住哪 }|
{ 4 號最喜歡的顏色 }
{2 號喜歡 7 號嗎 }
{你怎麼認識 2 號的 }
{ 1 號有沒有寵物 }
{10 號跟你告白,你會答應跟他交往嗎 } 

---------------------------------------

-----*個人``start-!!*-----
1.你叫咩名-?  

被點名的人不能拒絕-
2.不能重覆點名-
3.必須完成80條問題-
4.點名後須在被點名者的網誌中留言-(留唔留都冇所謂)

1.請先點下1次做80問既人-  就你吧!

2.邊個點你-?  Jaco

3.佢系個點既人-?  好人-_-"

5.你系男定女-? 女

6.性取向- ? 異性

7.幾歲-? 14

8.住邊-? 荃灣

9.讀咩學校-? HCY

10.屋企有幾多人-? 2

11.同邊個關系最好-? FD

-----*朋友``start-!!*-----
12.多吾多朋友-? 算多卦..-_-"

13.寫5個朋友既名:  Jovy  呀王  mandy  jayla  jessica..........

14. a.好吾好人-?  好

15.如果b.同e.拍拖會點-?  冇可能..-_-"

16.如果你同c.嘈會點-?  佢會串返我..-_-"

17.如果d.同你講鍾意a.會點-?  朋友上的仲意..=]

18.如果要你同b.上床先可以救到地球`你會點-?  只是一起睡覺..-_-"

19.承上題`如果比你揀`你會揀邊個同你上床-? 誰也不.-v-!

20.  a.至e.`邊個最應該比外星人捉去研究-? 就你吧!

-----*學校``start-!!*-----

21.小學定中學-? 中學

22.咩班-? 2C

23.班號幾多-? 23

24.班主任系邊個-? miss lok & mr. lai

25.好吾好人-? 好

26.{班號}10號既同學男定女-?  女

27.23號同17號系咪朋友-? 我同李雪瑜梗係好朋友啦..=]

28.如果25號同39號拍拖會點-? 這個....

29.6號多吾多野講-? fanny呀...不知呀...

30.14號曳吾曳-? 不算吧..

31. 37號話要咀你會點-?  -_-"冇可能的..- _"

32.最鍾意邊個no.-? NO. 23 xD

-----*屋企``start-!!*-----
33.你屋企幾大-? 200呎左右吧..- -"

34.溫暖嗎-?  嗯

35.有無兄弟姊妹-? 冇

36.有既`討厭嗎-?    討厭誰?- -?

37.屋企人高吾高-?  OK啦...

38. 屋企入面邊個最惡-?   呀媽.. -_-"

39.屋企入面邊個最曳-?  我! -V-!

40.ah爸睇吾睇4仔-?  點知..-_-"

41.有無試過撞破ah爸ah媽{做野}-?     點撞呀...-_-"

42.有無試過吾小心上左咸網比ah爸ah媽見到-?  冇上過..-_-"

43.甘特登既又有無-?  冇呀!

44.你愛你的家人嗎-?  嗯=]

-----*2選1``start-!!*-----
45.電視vS電腦-   電腦

46.台劇vS韓劇-  台劇

47.飛輪海vS棒棒堂-  um...有點難選擇..就 飛輪海 吧.

48.Freeze vS HotCha- 兩個都不要..-_-"

49.Notebook vS Desktop-  唔明..-_-"

50.九方vS速成-  速成

51.Eason vS Leo-  eason

52.Stephy vS Kary-   stephy

53.HOCC vS Sammi-  邊果黎嫁?- -?

54.Nokia vS SE-  SE

55.跳舞vS唱歌-  唱歌..-_-"

56.小說vS漫畫-   小說

57.TB vS TBG- 咩黎嫁..-_-"

58.PSP vS NDSL-  NDSL

59.愛情vS友誼- 兩樣都要-.-

60.家人vS金錢-  兩樣都要-.-

-----*愛情``start-!!*-----
61.有無鍾意既人-? 有

62.暗戀定明戀定單戀定拍緊拖-? 唔知

63.暗戀既`有無諗過表白-?  唔知

64.佢好吾好人-? 好卦.-_-"

65.想同佢講d咩-?  --

66.用1首歌形容佢-?  --

67.用1首歌形容你地而家既關系-?  --

68.如果有人用300萬買你既愛情`你肯吾肯-?  唔肯..

69.如果上帝比1日你同佢調轉身份`你第1樣野做既系咩-? 要上帝調回

70.如果你個朋友蹺你牆腳`會點-?  他願意也沒法呀

-----*無聊``start-!!*-----
71.而家幾點-? 01:05

72.用緊XP定vista-? XP

73.用緊咩瀏覽器-? 唔知

74.msn同邊個傾緊-? 冇人

75.對上1次同邊個傾電話-? fd..-_-"

76.聽緊咩歌-? 幸福的預言

78.食左飯未-? 吃了

79.am定pm-? pm

80.有咩感想-? 有d問題好a,,,-_-"


-----*完成啦-!!*-----

發表時間:2008-06-25 12:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]