I.T.堂... 有重大驚喜! -v-!
就係... 我上次test ok呀...@.@
哈哈....xD 其實...
我上次test係好彩咋..-3-'
因為我上堂係扒係度嫁..- -"
不過佢講到d野唔識既咪聽佢講LO..- -"
所以我可以話係上課不專心...xD
之後science堂...
佢十分罕有地係chem. lab 教書..- -"
因為播etv 個網要修理..- -"
之後到eng堂...- -; 派返之前既test...
得 63/85 ...- -" 都ok嫁啦
art堂!!! @.@" 今日記左 43 果名呀!!! @.@"
26號...去art room到做 music farm...- -v
不過唔記得寫呀王果名呀!!!><"
又要佢自己一個放學....T^T 好對唔住呀...><
dream house ok左..xD 唔洗再油過...- -V!
不過下堂要畫水彩畫!!??T^T
即堂要畫完交比佢...-3-" 要係屋企練下先...= =+ keke..
之後又一堂eng..- -" ers...- -"
我要去拎書!! T^T d boxes 係曬底到...-3-'
要拎起曬擺係面個d....-3-'' 重死人...-3-"
中文堂.,,又係好悶既一堂...-3-"
好悶咁畫野係本書度...-3-" 冇計啦..太悶啦..-3-"
之後係好好玩既野..@.@"
就係整 意粉搭!! xD 整得最高果組就WIN. -v-!
同埋要放個 5蚊銀係頂.... 一分鐘唔可以趺落黎...
本來我地都ok嫁... 但係最後唔夠白膠漿...-3-"
所以整唔夠高到呀...><"
dasiy個組好勁!! @.@" 有 40.5 cm 呀!! @,@"
不過全校最高係 6B d人...
有 100幾cm高..- -" 太勁啦!@.@"
得75分鐘比我地整....本來可以坐係度...
但因為張凳阻住曬..- -' 所以拎走佢...= =+
之後就企左75分鐘啦!! ><"
玩完之後又要落去睇人領獎...-3-'' 係企係度...-3-''
之後有個miss 無端端講起 四川地震...@.@"
佢喊左出黎!!! @,@"
佢講完...勁多掌聲! =]
之後放學又要行返去....-3-''' 搞到隻腳好攰....-3-"
|