Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


2008-05-18 愉快未分類                        

哈哈..

今日有人問我一個好多人問既問題..

就係...

點解我成日都咁開心...- -"

答案就係...

唔通我日日都是唔開心?T^T?

唔可以嫁ma...xD

如果要成日都唔開心...

不如開開心心過一日...=]

開心總比傷心好...-3-"

有時因為test而唔開心..-3-"

但係過左一陣就諗..

都test左啦...

就算唔開心都冇用...

仲有好好好好好果個test等住我地ma..

所以今次test得唔好..

下一次仲有機會..xD

好啦...

e果問題我解答完啦...-v-!

到講返今日發生左咩事啦...

今朝又係比收音機嘈醒左...*v*

之後咪起身lo..- -"

起左身冇野做...

諗諗下...

呀! 搞掂埋做到一半既project先! -v-!

到而家為止...

我寫到既part 3 既 writing letter..- -'

都唔知要寫咩好...-3-''

所以決定到20號果日先寫埋佢...= =+

因為星期一返去睇下何詩穎點寫...xD

今晚又有得睇 惡2 啦...=]

上集都係好搞笑呀,,,xD

琴日睇左 探偵學園 第1&2集..

係真人版..

唔係卡通呀...-3-"

都幾好睇..

不過有d恐怖..- -"

發表時間:2008-05-18 03:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]