| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
2008-05-17  | 未分類 | 琴日好好玩呀...xD
係 sci 堂解剖 ox eye...xD
初初覺得好噁心...
但係睇睇下又唔係幾覺...
反而覺得如果成功解剖到既話會好有滿足感 =]
之後成組好似有同感咁...
一齊擋呀..xD
係岩岩開始果陣...
好努力咁切果隻眼周圍既脂肪..
好難切呀,...-3-"
經過一輪龍爭虎鬥之後...
終於比我地成功左...- -v
下一個難題係要搵出眼角膜...-0-"
知佢係邊...
但係要切出黎就好難...-3-''
放係果盤入面好難切...
之後唔理咁多...
橫點都有帶手套...
所以就用手黎起隻牛眼 -v-!
之後係成功左既...- -V
一路切果陣...
d黑色液體不斷流出黎...
嘔...
之後小明好勁..
成隻手申入去拎d野出黎...-0-"
拎左果 lens 同埋 iris 出黎...-0-"
之後就見到d神經線...- -'
綠綠地又藍藍地...
就係咁就完成左解剖啦... =]
之前上 DrinkaZine 果網...
見到d好得意既野..=]
有冇見過咁既鉛筆?
xD
好搞笑呀...xD
不過唔知點用呢??-3-?
之後搵一果都算得意既網...
可以 UPLOAD d 相上去...
之後張相就變左某本雜誌既cover. -v-!
例如...

仲有好多比你梗...><
http://www.magmypic.com/
玩下啦...xD
| | 發表時間:2008-05-17 12:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 | 571 | ... | 866 | »
|