Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


2008-03-06 未分類                        

最近又係圖書館借左d書黎睇啦...xD

所以唔想開電腦.,-3-

圖書館太恐怖啦...

查個作者名., 

竟然冇!!!-0-''''

但係個作宿既書明明係我係圖書館借的..- -'''

恐怖嗎? - -'

最近又調左位....-3-

同 daisy坐..xD

不過人地話佢兩個月之內都唔會返..- -''

自己一個坐..xD

都唔錯呀...= =+

上次 h.e.  dr.kowk黎睇堂.,

望住我地整野/.,

好唔慣...-3-'''

個次整既野我唔錦食.. - -''

我呀媽又唔食.,- -;'

於是我比左垃圾桶食..xD

而家又煩緊個maths project..- -'''

都唔知要做d咩,...-3-

好麻煩呀...>.<

唔想做..- -;;;

但無奈要做..-3-

之前[某人]係中史堂電話響...

果陣我地講緊"再見"/.

之後全班都好齊心一齊好大聲講再見.,

想蓋過d電話聲..

都算成功啦..xD

第一次覺得我地班係咁團結嫁..xD

不過.,

e樣野團結都唔係幾好.,,

而家呀sir開始發惡啦...

我地都開始聽佢講..

有時都覺得佢幾慘...

佢講野有d人都唔聽..- -'//

唉...算啦.,

咁先係2c呀ma..xD

不過真係要改善下..- -///

發表時間:2008-03-06 08:07 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]