| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
| 2008-02-23 | 未分類 | 今日好無聊呀...-3-
返去都唔知做...
d攤位一d都唔好玩.,
之後我地去左睇 籃球比賽/.,- -'
d人好勁呀...=-=''
不過我地班就......
唉.,我地 CSR @ Fan Fan God.- -;'
唉... 入左3分only..- -;;;
算啦.,
係2E 太過西利.,
Fan Fan God 都輸左 - -'
睇完比賽之後就落雨..- -;;
[[ 為我們以哭嗎? ]]
我地即刻返去學校..-0- '''
返到學校又係好悶..-3-'
入左女廁..= =+
好難搵到我地..xD
去左裡面睇書..- -;;;
睇左好耐..- -''''''
又冇位坐...-3-
好攰呀....
1.00 先可以上去拎野走人...
之後去左買書...
and then 去食野...- -;;
兩點幾返到黎.. --';
冇野做.,
之後佢地話唔知去邊好,.,
上左黎我屋企..- -'''
e+走左啦...
唉.,
今日真係好悶呀...
一d都唔好玩..- -;
| | 發表時間:2008-02-23 03:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | ... | 866 | »
|