| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 2008-02-15 | 未分類 | 今日已經係 星期五 啦..><
呀王佢仲未返??- -?
問左佢.,
但係佢未答我...-0-'''
有d都幾重要既野要問佢嫁..@.@
佢未返點問?- -?
plz 快d返ar..xD
琴日好悶...-3-'
睇左兩本小說..- -'''
之後就冇野做啦..-0-''
電視冇野睇..- -/''
有既///
不過唔岩細路睇姐/- -'
唉/...
今日又係冇野做啦///--'''
最近當我冇野做既時候.,
我都會上個blog度睇..xD
個blog有時寫d野好搞笑..xD
不過佢係一間公司既blog黎既..
" DrinkaZine "
http://blog.drinkazine.com/
佢地d飲品唔錯..xD
個樽既包裝都好搞笑tim..xD
" 一支 解悶 既飲料 "
" 一本 解渴 既雜誌 "
" 飲用方式:用口 "
哈哈///
第一次見到都好想笑呀..xD
e.g

岩岩出左去拎野..
又拎多幾封利是啦..xD
仲有一盒朱古力呀...xD
今年收左 兩盒蛋卷 兩盒朱古力 一包糖 賀年食品n樣/...xD
今年同上年差唔多呀.xD
所以新年係最好既節日 (just 對小朋友好.xD)
| | 發表時間:2008-02-15 09:29 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | ... | 866 | »
|