Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


回歸啦! xD 未分類                        

[[  ĦaPpŷ  Ñeẁ  Ŷęąŕ ]]  +Χ┼"  

我返黎啦...xD

返左大陸咁多日.,

就凍足咁多日..-3-

香港果然係暖d.,

所以我早d返黎係正確既選擇! = =+

之前因為考試而冇打.,

但我有寫...-0-''

打返出黎先..xD

**********************************************

25/1/2008

最強の科目死難日 (geo exam) X.X

**********************************************

29/1/2008

好嬲呀! \./ 又要重考E.P.A!!

個老師泄流試題關我地咩事呀!!

人地話係某個老師將T OR F 個part 比左某個學生

咁個part咪一齊唔好計分lo!!

又要重考!! \./

你話其他科都冇咩所謂.,

但係今次係e.p.a 喎!!

又要溫過曬!! 難到死! \ . /

**********************************************

30/1/2008

唉.,今日考maths.,

第一part係 long question.

其中一題係12分嫁!!

果題我識做嫁...><

但係就因為我大意唔記得乘返3!!!

12分就咁冇左啦/...T^T

嗚...唔制呀..><

之後第二part係 MC

都ok.,唔係好難..- -''

有一題唔知佢up乜..-3-

亂填..xD

**********************************************

1/2/2008

今日考左e.p.a啦..- -';'

比上一次個份難左d..- -'

上一之個份我識答嫁!!! -3-

但係今次想吹都吹唔到呀..><

唉....

如果佢係拎比較高分個份入分就好啦..= =+

不過冇可能..- -;;'

今日要返去lu..xD

食完飯就走人..- -''

**********************************************

我係 9 號個日返左黎啦..xD

不過唔想開電腦..,

所以到e+先打返..xD

發表時間:2008-02-11 10:59 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]