| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 11 日 星期一  |
| 回歸啦! xD | 未分類 | [[ ĦaPpŷ Ñeẁ Ŷęąŕ ]] +Χ┼"
我返黎啦...xD
返左大陸咁多日.,
就凍足咁多日..-3-
香港果然係暖d.,
所以我早d返黎係正確既選擇! = =+
之前因為考試而冇打.,
但我有寫...-0-''
打返出黎先..xD
**********************************************
25/1/2008
最強の科目死難日 (geo exam) X.X
**********************************************
29/1/2008
好嬲呀! \./ 又要重考E.P.A!!
個老師泄流試題關我地咩事呀!!
人地話係某個老師將T OR F 個part 比左某個學生
咁個part咪一齊唔好計分lo!!
又要重考!! \./
你話其他科都冇咩所謂.,
但係今次係e.p.a 喎!!
又要溫過曬!! 難到死! \ . /
**********************************************
30/1/2008
唉.,今日考maths.,
第一part係 long question.
其中一題係12分嫁!!
果題我識做嫁...><
但係就因為我大意唔記得乘返3!!!
12分就咁冇左啦/...T^T
嗚...唔制呀..><
之後第二part係 MC
都ok.,唔係好難..- -''
有一題唔知佢up乜..-3-
亂填..xD
**********************************************
1/2/2008
今日考左e.p.a啦..- -';'
比上一次個份難左d..- -'
上一之個份我識答嫁!!! -3-
但係今次想吹都吹唔到呀..><
唉....
如果佢係拎比較高分個份入分就好啦..= =+
不過冇可能..- -;;'
今日要返去lu..xD
食完飯就走人..- -''
**********************************************
我係 9 號個日返左黎啦..xD
不過唔想開電腦..,
所以到e+先打返..xD
| | 發表時間:2008-02-11 10:59 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | 614 | 615 | 616 | ... | 866 | »
|