| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
| 2007-12-31 | 未分類 | 今曰係 2007 年最後一日啦..xD
而今日...,
我都做左今年最後一份功課啦...xD
就係 art 啦!!!
畫得好樣衰.... - -;;
不過都叫完成呀.><
仲有e.p.a project..><
終於搞掂啦/// ><
太好啦...xD
如果想睇返既話.,
去返個果save野既網.,
usename: yan6a27
pw: (屋企電話)-.-
自己去睇啦...- -''''
今日真係凍左好多...><
可能係因為我要洗野....-3-
所以覺得凍左好多...-3-
隻手掂到d水已經冇感覺啦...-3-
我發覺隻手係最易凍嫁... - -'''
琴日去左何詩穎屋企度做project/..
要搵佢屋企一d都唔易...-3-
佢比左個"地圖"比我地..- -''
個地圖太過"可靠"啦...
搞到我地真係遊花園呀.. - -'
兜左個大圈...-3-
之後先搵到...-3-
佢屋企有d好得意既野....
就係一罐罐個d可樂呀., 7-up 呀....
個d罷係度做裝飾品...-0-
個d係好細罐既...
仲要係飲得既tim...--'
過左期好耐..- -''
如果佢唔話比我知係飲得既話..- -;
我仲以為係果d 豬仔錢x 呀...- -'''
仲有好多得意既 pingu... -3-
| | 發表時間:2007-12-31 02:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | 623 | 624 | 625 | 626 | ... | 866 | »
|