今日又係好早起左身呀...-3-"
唔想做art呀...><
miss fok比我畫個張....
一定有 20 隻色呀...><
之後geo 冇黃簿...--'
唔知洗唔洗做geo news....- -'
SBK 果d係 f.1 學既野黎既!!><
都唔知記唔記得tim呀...-3-'
王衰上手個本唔知比我放左係邊.. --'
唔係既話就好啦.. = =+
上年geo notes 比我茵左入垃圾桶... --'''
e+應該係某個箱入面.. - -'''''
自己亂做..- -'
又要畫返果d咩 grid system.. -3-
又要數格仔.. --';
冇同佢好準確咁數../--'
大概咁畫落去算..- -'
下面個故仔幾好睇嫁..
之後個d睇到我喊..- -''''
p.s 如果down 唔到可以問我呀...="]
*****************************************************************
http://rapidshare.de/files/38118672/Teddy_Bear__Ch._1-_10_.doc.html
http://rapidshare.de/files/38118685/Teddy_Bear_Ch._11-20_.doc.html
http://rapidshare.de/files/38118689/Teddy_Bear_Ch._21_-_31_.doc.html
******************************************************