| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 2008-01-07 | 未分類 | 今日.,
有兩堂空堂..xD
係 sci 呀...xD
兩堂都好想...-3-
第一堂...
個miss不斷係度話再嘈要作文..- -'
不過成班過左一陣都係一樣嘈返...xD
之後第二堂...
個 "amy姐" 代堂..
{[( 唔知佢乜水.,jaoc講既)]}
之後唔知點解我地班人係度玩手指....-0-'
隻手都幾攰下..- -'
之後睇 trazy 同 朱嘉怡 玩 天下太平..-0-''
Tracy win 左..- -;;
之後係lunch time..- -;
冇野做..- -'
之後係last一堂既 d.t 啦...@.@
係度幫 jovy 同 林明慧..=v=
jovy 完成左.... yeah!!*
不過 林明慧就.......................
因時間唔夠既關係.,
完成唔到...- -'
jovy部車好型呀., @.@
係第一次放電池入去...
第一下旭個陣時...
飛起左呀!! -[]-""
係真嫁..
前面個兩個"look" (車輪) 飛起左..
唔掂張{木台}嫁...
太型啦!! @.@ {真的}
個兩堂既d.t..
個果都好努力咁想完成佢....
而d男仔就....
係度鬥車...- -'
睇下邊部車係 龜車 - -'''
理場比賽係由 嚴kai 勝出 xD
好彩我部車冇電池姐...
唔係一定比佢地拎黎玩呀...xD
佢地好似想睇下邊部車既力出大.,
兩近車面對面.,
之後一齊開車..- -'
睇下邊部車可以撞到對方倒後行//- -'
last 一堂 d.t 就咁完左啦..... -{}-
我地因為知道佢地h.e 要自己整野食..
所以上左去睇下..@.@
見到 jayla 整d野好似好好味咁呀..... @v@
好想食呀...><
佢地就有口福啦....,
可以食...-3-
chloe 仲差d著住 圍裙 出去tim..- -'''
我仲以為佢件3有咩係度tim..
原來係唔記得除低...- -''
我記得我之前都試過.... -\\\-]
在此十萬分感激 Hilary ♥ x 100 !!
Thx a lot!! ><
| | 發表時間:2008-01-07 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 613 | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | 619 | 620 | 621 | 622 | ... | 866 | »
|