| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
| Sports Day x2 | 未分類 | 之前因為 sports day.,
so 冇打qooza...-3-
sports day 1.,
我參加左 60m / 100m / softball..xD
第一跑左 60 同 100..
跑 60 m個陣好瘀...
跑尾二....-3-
唉...
鬼叫我今年係 girl B 咩...-3-
d人都係 f.3 /4 既..-3-
點跑喎.,-3-
佢地個個都跑得咁快...
加上我n年冇練過...- -'
跑得慢左係好正常既...xD
跑完 60m 即刻去跑 100 m..-0-"
今次呢///
我就唔知我跑第幾名啦...
不過唔係最尾...xD
可能岩岩60M個陣當熱左身...
所以 100 m 個陣快左...xD
100m係我同 Jovy 一齊跑.,
呀王話我會跑得慢過jovy., - -;'
不過事實證明.,
我係快過jovy嫁 xD
{[( Jovy 唔好介意 -3- )]}
之後跑完咪上返去做啦啦隊lo...
Joseph .,
冇端端拎條長木棒 fing 落我度.,.. \ . /
佢差d打到我個傷口呀... \ . /
個傷口其實係我係 sports day 前一日整到既...
話說果日我係屋企.,
諗住去toilet個陣.,.
比張凳click親...- -''
之後就扒左係度...-3- {[( 瘀 )]}
好彩我隻手擋住左...
唔係我個頭就慘啦...- -'''
好彩我個隻手係左手...
如果右手就慘...
我就唔洗玩 softball 啦.///-3-
第二日我只係玩左 softball ...- -''
個陣凍死我地啦....
t-shirt + 短褲... >﹏<
玩完快d上返去換3....- - '''
最後到 閉幕禮...- -'
d 啦啦隊 全部落曬去...
好凍呀....><
都係著啦啦隊3...- -; (即t-shirt + 長褲)
都係好凍....><
最後都係 忠社 win左..-3-
仁社 第二
之後第三同第四呢...
唔記得左係邊個先...- -'
始終都係阻止唔到 忠社 ....
唉...
算., 起碼 仁社 唔洗包尾...-3-
| | 發表時間:2008-01-17 09:29 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | 614 | 615 | 616 | 617 | 618 | ... | 866 | »
|