| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 2007-09-16 | 未分類 | 今日朝早出左去...
去左大陸.. =o=”
去個度係為左拎d野比呀哥... =”]
坐緊車個陣...
對面個呀伯竟然係個鼻到做出一d唔應該係公共場所到做既動作...=”]
(大家一定知道我講緊咩...=”) )
好彩就黎要落車...
唔係我一定走開呀...\ ./
拎左野比呀哥之後...
又番返黎hk lu...
8.00出去...
11.00返黎...
都ok快嫁啦...
去 + 回 = 3個鐘
番黎之後...
比我發現左一樣野.. (可能大家一早知)
就係..
學生八達通..
同 成人個張一樣..
坐咩車都係要比曬全部既 $$
唔係半價...=”]
咁...
申請黎有咩用?? = =”
到E+為止..
我試左好多次...
都係LOGIN唔到個 課外活動報名 個網....
我琴日試過..
佢話PW過左期...
人地話學校未 update...=”}
好..我等..
之後今朝好早個陣..
我又上多一次..
點知...
今次仲衰...
“ 系統已過時 “
過時既意思唔係out..=} ( 明嗎? )
唉..... 學校d辦事率真係好 高 呀!!!!!!!
| | 發表時間:2007-09-16 03:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 669 | 670 | 671 | 672 | 673 | 674 | 675 | 676 | 677 | 678 | ... | 866 | »
|