| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 2007-09-14 | 未分類 | 今日...
好似冇咩特別..
唔知寫咩好... = ="
今 日何sir 冇返...
個堂好悶..
唔知做咩...
又係度寫 disneyland e個字啦..
太好寫啦...
覺得佢好靚...= ="]
之後都好悶...=3="
到 e.p.a 堂...
一開始就比張 ws 我地做..
5分鐘之內要做完.. =o="
都ok啦..
唔係太難...
不過我諗之後個d一定會好好好難..........="]
之後 science,,
悶悶悶... =3="
冇野做... = ="
d 實驗都好悶..
燒 豆..= ="
無聊..........="}
之後就冇咩野發生啦........
係咁。
| | 發表時間:2007-09-14 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 670 | 671 | 672 | 673 | 674 | 675 | 676 | 677 | 678 | 679 | ... | 866 | »
|